Mieszko porządkuje portfel produktów
Zarząd Mieszko podpisał z firmą Dr Gerard, spółką portfelową funduszu Bridgepoint, ostateczną umowę sprzedaży 100% udziałów spółki Artur odpowiedzialnej za produkcję ciastek i krakersów pod marką Artur. Biorąc pod uwagę historię oraz rynkową pozycję obu producentów z Radzynia Podlaskiego, decyzja o ponownym połączeniu obydwu biznesów była naturalnym wyborem.

Transakcja sprzedaży segmentu ciastek i krakersów jest zgodna z nową strategią Grupy Mieszko, która zakłada koncentrację działań na podstawowych kategoriach jakimi są wyroby czekoladowe i słodycze typu karmelki, żelki czy krówki oraz wprowadzenie biznesu na ścieżkę długoterminowego zrównoważonego wzrostu. W przyszłości Grupa Mieszko będzie rozwijała i rozszerzała ofertę w sposób zgodny ze swoją podstawową działalnością.
Od kilku miesięcy Grupa Mieszko przebudowuje portfel produktowy w celu stworzenia zrównoważonej, innowacyjnej oraz konkurencyjnej oferty, zawierającej mocne atuty i korzyści zarówno dla polskich konsumentów, jak i dla rynków eksportowych. Działania te mają na celu m.in. poprawę satysfakcji naszych klientów oraz wprowadzenie kultury ciągłego doskonalenia biznesu.
Grupa Mieszko postrzega jako sukces rolę, którą odegrała w rozwoju spółki Artur. Będąc częścią Grupy Mieszko krakersy marki Artur stały się wiodącym graczem na rynku w Polsce.
Źródło, fot. informacja prasowa