Wyjątkowa wystawa kolejnym wcieleniem „Świadomego Kierowcy” Kompanii Piwowarskiej
Niestandardowe podejście, angażujące aktywności i dobra zabawa – tak Kompania Piwowarska promuje wśród swoich pracowników ogólną wrażliwość na bezpieczeństwo, a w szczególności bezpieczeństwo na drodze. Wyjątkowa wystawa plakatów o tej tematyce rusza w październiku w 4 kluczowych lokalizacjach firmy.

O bezpieczeństwie na drodze powstały wykłady, książki i prace naukowe. Browary KP mają zaś patent na skuteczne zachęcenie pracowników do zmiany zachowań i sposobu myślenia. Między 12 a 30 października br. interaktywna wystawa 12 plakatów prezentujących proste zasady bezpieczeństwa drogowego odwiedzi browary KP w Białymstoku, Tychach i Poznaniu oraz oddział w Warszawie.
Pracownicy, oprócz dawki wrażeń estetycznych, będą mieli okazję sprawdzić, czy znają przepisy na tyle, aby zdać egzamin na prawo jazdy, gdyby dzisiaj przyszło im do niego stanąć. Towarzyszący wystawie ekspert odpowie na najczęstsze pytania, jak choćby te dotyczące fotelików dziecięcych, alkomatów, czy zasad eco i aware drivingu. Jako, że samochody firmowe KP są wyposażone w karty ratownicze i stosowne naklejki, każdy będzie mógł w ten sam sposób oznaczyć samochód prywatny. Akcję uzupełniają konkursy z atrakcyjnymi nagrodami – np. spełniającymi marzenia każdego kierowcy, praktycznymi zestawami akcesoriów i narzędzi Świadomego Kierowcy.
Wystawa jest częścią długofalowego projektu „Świadomy Kierowca KP”, który browary realizują od ponad 3 lat we współpracy z firmą Safety Logic. W ramach programu, w szkoleniach wzięło udział blisko 1000 pracowników firmy, zrealizowano cykl szkoleń wykorzystujących nowoczesne technologie i innowacyjne autorskie podejście łączące telemetrię, wideo, elearning, instruktorów, praktykę i indywidualną komunikację. Informacje o przebiegu programu jak również praktyczne porady prezentowane są na łamach magazynu „Świat Piwa”. Efektem tych działań jest nie tylko redukcja zakupów paliwa i emisji CO2, ale przede wszystkim poprawa komfortu, jakości i bezpieczeństwa pracy i życia naszych pracowników.
Kompania Piwowarska od lat przyczynia się do realizacji Wizji Zero wypadków śmiertelnych na drogach [http://kp.pl/dla-mediow/o-piwie-odpowiedzialnie-czyli-jak-to-robia-browary]. Do najbardziej znanych projektów realizowanych przez samą KP lub we współpracy z branżą piwowarską w tym zakresie należą: „Trzeźwobus”[ http://kp.pl/dla-mediow/kto-tym-razem-ruszy-w-polske-busem-tego-nikt-sie-nie-spodziewal], „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” [http://kp.pl/dla-mediow/bez-promili-za-kierownica-kampania-nigdy-nie-jezdze-po-alkoholu-na-miejskich-muralach] i „Sprawdź Promile” [http://kp.pl/dla-mediow/jestes-bezpiecznym-kierowca].
Źródło, fot. Kompania Piwowarska