NOWOŚĆ: BECK’S GREEN LEMON JUŻ W SPRZEDAŻY!
Coca-Cola HBC wprowadza nowość na polski rynek piwa – Beck’s Green Lemon 2,5% w 500 ml puszce. To połączenie wieloletniej jakości marki Beck’s z orzeźwiającym smakiem cytryny, dostępne w najchętniej wybieranym przez Polaków opakowaniu dla tej kategorii produktowej.

Obecnie na polskim rynku piwa dominują trzy kluczowe trendy, które wyznaczają kierunki rozwoju branży. Po pierwsze, dynamicznie rośnie zainteresowanie piwami smakowymi – ich roczna sprzedaż zwiększa się średnio o 5%. Nowy smak dostępny jest w 500 ml puszce, odpowiadając na rosnącą popularność tego formatu, który obecnie stanowi aż 53,2% rynku. Ostatnim istotnym trendem jest rosnąca popularność segmentu premium – obecnie aż co trzecia złotówka wydana na piwo trafia na produkty z wyższej półki .
Nowość i doświadczenie w jednym opakowaniu
Beck’s Green Lemon 2,5% doskonale wpisuje się w zmieniające się oczekiwania konsumentów. To propozycja dla tych, którzy poszukują produktów premium, łączących wysoką jakość i autentyczność. Wprowadzając ten produkt, łączymy nowoczesne podejście do smaku z wieloletnią tradycją marki Beck’s – mówi Aleksander Jarecki, Beer Business Manager, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Beck’s Green Lemon 2,5% to doskonałe uzupełnienie portfolio alkoholowego Coca-Cola HBC. Nowy wariant o obniżonej zawartości alkoholu dołącza do linii wysokiej jakości piw Beck’s, dotychczas dostępnych w szklanej butelce o pojemności 330 ml, puszce 500 ml oraz w 30 litrowej beczce keg.
Beck’s – klucz do jakości
Beck’s to niemieckie piwo numer 1 na świecie, a jego korzenie sięgają 1873 roku, kiedy to rozpoczęto jego produkcję w niemieckiej Bremie. Patronem tego miasta jest święty Piotr, strażnik klucza do nieba – dlatego logo Beck’s zdobi właśnie klucz. Ten charakterystyczny niemiecki lager jest dostępny w aż 90 krajach na całym świecie.
Nowa odsłona Beck’s – Beck’s Green Lemon 2,5% to połączenie lemoniady i klasycznego lagera. Produkt wzbogaca ofertę 24/7 Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie, dzięki której firma zapewnia klientom i konsumentom pełną gamę napojów na każdą porę dnia i okazję. Produkt trafi do sprzedaży już w drugiej połowie kwietnia.
Komentarze