Rusza wielka jesienna kampania 100% z owoców marki Łowicz
W połowie października rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców i nowości dla dzieci 100% z owoców Extra gładki.
Kampania telewizyjna będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych i telewizji internetowej VOD.
Produkty Łowicza w linii 100% z owoców w całości zrobione są z owoców: do ich produkcji użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców. 100% z owoców Extra gładki to unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych, przygotowana specjalnie dla najmłodszych – 100g owoców na 100g produktu, słodzone sokiem owocowym, bez kawałków, skórek i pesteczek.
Marka Łowicz jako jedyna na rynku aktywnie wspiera kategorię i dba o jej rozwój – przeprowadzając promocje, wprowadzając nowe linie i edycje limitowane. Od lat Łowicz cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów – co drugi dżem kupowany w Polsce jest właśnie tej marki. Łowicz w 2015 roku umocnił pozycję lidera osiągając prawie 52% (MAT JUN 2015) rynku produktów dżemowych w ujęciu Total Polska bez dyskontów.
Za kreację kampanii odpowiada agencja BRANDPLACE, a zakup mediów powierzono MediaCom.
Źródło, fot. informacja prasowa