Partner serwisu
01 grudnia 2015

OSM Piątnica: kolejna kampania promocyjna Piątusia

Kategoria: Z życia branży

OSM Piątnica ponownie wspiera promocję swojego sztandarowego produktu dla najmłodszych – jogurtu typu greckiego Piątuś. Produkt prezentuje się na billboardach sponsorskich emitowanych m.in. w telewizji śniadaniowej i stacjach dla dzieci, a w sklepowych lodówkach znaleźć można trójpaki jogurtu z prezentem.

OSM Piątnica: kolejna kampania promocyjna Piątusia

W poniedziałek, 23 listopada, wybrane stacje telewizyjne rozpoczęły emisję billboardów sponsorskich producenta jogurtów Piątuś. Billboardy są emitowane w trakcie programu „Pytanie na śniadanie” w TVP 2, w stacjach Puls i Puls 2 oraz na kanałach dla dzieci: TVP ABC, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network, Nickelodeon i MiniMini+. Za kreację billboardów sponsorskich odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

 

W ramach trwającej kampanii promocyjnej OSM Piątnica w sprzedaży pojawiły się również trójpaki Piątusia z jogurtami w każdej dostępnej wersji smakowej (truskawkowej, bananowej i waniliowej) oraz prezentem w postaci linijki z tabliczką mnożenia. Piątuś w trójpaku jest dostępny w wybranych sklepach detalicznych i hurtowych.

 

Piątuś – produkt z Piątnicy stworzony z myślą o dzieciach

 

Piątuś to jogurt stworzony z myślą o dzieciach: smaczny i pożywny produkt dostarcza im niezbędnych witamin oraz solidną porcję zdrowia. Jego bazą jest wysokiej jakości mleko, żywe kultury bakterii oraz naturalne dodatki smakowe: banany, truskawki lub mielona laska wanilii. Piątuś bogaty jest także w takie składniki mineralne jak wapń, fosfor i potas. Zawiera również sporą dawkę wysokowartościowego białka, które w diecie dziecka, a w szczególności ucznia, jest niezwykle ważne ze względu na intensywny wzrost.

 

Źródło, fot. jbcomm.pl

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ