Partner serwisu
20 stycznia 2016

Nowa strategia marketingowa Coca-Cola „jedna marka”

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

Oficjalne ogłoszenie nowej, globalnej strategii marketingowej oraz start światowej kampanii reklamowej Taste The Feeling odbyło się wczoraj, na konferencji prasowej w Paryżu.

Nowa strategia marketingowa Coca-Cola „jedna marka”

 

W Polsce, start kampanii reklamowej Taste The Feeling zaplanowany jest na 21 stycznia 2016 r. Pierwszym wyemitowanym spotem reklamowym, spośród 10 przygotowanych, będzie ten o tytule „Motyw przewodni”.

 

 „Taste the Feeling będzie wyjątkową kampanią. Chcemy, aby każdy Polak miał szansę zobaczyć i poczuć, czym tak naprawdę ona jest. Wykorzystana w tej kampanii narracja i sytuacje życiowe zostały przedstawione tak, aby mogli się z nimi utożsamić konsumenci na całym świecie.” – mówi Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

 

Spotom reklamowym będzie towarzyszyć również kampania outdoorowa, która rozpocznie się z początkiem lutego. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli. Oparty on będzie na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych, które dzięki przyjemności picia zimnej Coca-Coli stają się wyjątkowe.

Nowe banery reklamowe Coca-Cola pojawią się w największych miastach Polski, a także tam, gdzie konsumenci spędzają ferie zimowe.

 

Razem z kampanią telewizyjną ruszy ta w mediach internetowych oraz portalach społecznościach po to, aby dotrzeć do wszystkich grup wiekowych.

 

Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media - agencja SMG Next, za obsługę Obsługa PR – BIS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja Public Relations s.c.

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ