Partner serwisu
22 stycznia 2016

Marka Caprio poszerza portfolio o syropy owocowe

Kategoria: Nowości na rynku

Marka Caprio – lider rynkowy w segmencie napojów ekonomicznych, znana od lat z wysokiej jakości w przystępnej cenie – z początkiem 2016 roku poszerza swoje portfolio o kolejną kategorię produktową.

Marka Caprio poszerza portfolio o syropy owocowe

 

Najnowsza propozycja od Caprio to owocowe syropy w trzech popularnych smakach: malina, truskawka i pomarańcza. Oferta nowych produktów została tak przygotowana, by spełniać szereg oczekiwań konsumentów. Syropy Caprio posiadają unikalne na rynku, lekkie, plastikowe opakowanie, które stanowi gwarancję funkcjonalności – butelka się nie stłucze. Dzięki pojemności 700 ml konsumenci otrzymują z kolei więcej produktu w porównaniu z innymi propozycjami rynkowymi. A do tego – jak zawsze w przypadku Caprio – produkty są dostępne w bardzo atrakcyjnej cenie!

Syropy Caprio to świetne uzupełnienie całej oferty marki w nowej kategorii produktowej.

 

Źródło, fot. Maspex

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ