Marwit przejął firmę Oskoła, lidera w produkcji soku z brzozy
To już oficjalne! W związku z ciągłym i dynamicznym rozwojem oraz konsekwentnym poszerzaniem portfolio produktów – z dniem 1 kwietnia – firma Marwit przejęła firmę Oskoła, lidera w produkcji soku z brzozy.

Od 2002 roku Oskoła dostarczała na polski rynek produkt całkowicie naturalny, nierozcieńczany wodą i pozbawiony konserwantów. Marwit, poszukując nowych dróg rozwoju podjął decyzję o zakupie przedsiębiorstwa Oskoła.
Znany od wieków sok z brzozy dopiero od niedawna w Polsce przeżywa swój renesans. Skład tego produktu to nadzwyczajna dawka witaminy C oraz witamin z grupy B. Jego właściwości prozdrowotne potwierdzają zawarte w nim sole mineralne i mikroelementy takie jak magnez, fosfor, potas, wapń czy żelazo. Pozyskiwany z pni brzozowych sok wspomaga układ odpornościowy, reguluje przemianę materii i pomaga oczyścić organizm. Wpisuje się on idealnie w obecne trendy panujące wśród Konsumentów – coraz bardziej popularny styl zdrowego życia i świadomego wybierania zdrowych produktów. Jest to wyrób w pełni naturalny, tym samym całkowicie odpowiada on na potrzeby nawet najbardziej wymagających Konsumentów.
Obecnie w ofercie soków z brzozy dostępnych jest kilka kombinacji smaków. Między innymi z dodatkiem żurawiny, suszonych owoców, mięty, granatu, maliny, jabłka czy dzikiej róży.
Oskoła stała się własnością Marwit, więc sok z brzozy – dzięki naszemu doświadczeniu w zakresie dystrybucji – będzie bardziej dostępny dla Konsumentów, którzy będą mogli się cieszyć jego smakiem i właściwościami.
Źródło, fot. Marwit