Partner serwisu
02 maja 2016

100 Biletów Na Uefa Euro 2016 i Kolekcjonerski Magazyn „Przewodnik po Euro 2016” dla klientów Lidl od Carlsberg i Okocim

Kategoria: Z życia branży

Specjalnie z myślą o polskich kibicach piłki nożnej oraz klientach Lidl, marki Carlsberg oraz Okocim przygotowały dwuetapowy konkurs, w którym do wygrania jest 50 podwójnych zaproszeń na UEFA EURO 2016™ oraz kolekcjonerskie wydanie magazynu „Przewodnik po EURO 2016”.

100 Biletów Na Uefa Euro 2016 i Kolekcjonerski Magazyn „Przewodnik po Euro 2016” dla klientów Lidl od Carlsberg i Okocim

Nie trzeba nikogo przekonywać, że piłka nożna to jedna z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Polsce[1]. Kibicekochają futbol za piękno i emocje, jakich dostarcza. Zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016™ to niewątpliwie święto sportu i okazja do podziwiania najlepszych drużyn i zawodników, w tym drużyny polskiej. Zapewne niejeden kibic niecierpliwie skreśla kartki w kalendarzu w oczekiwaniu na 10 czerwca, kiedy to naStade de France rozpocznie się inauguracyjny mecz.

 

Etap pierwszy - obejrzyj mecz Polaków na żywo

 

Aby uprzyjemnićczas oczekiwania na najważniejsze tego roku wydarzenie piłkarskie, marki Carlsberg oraz Okocim przygotowały specjalną akcję konkursową dla klientów sklepów Lidl. W pierwszym etapieakcji w dniach od 29 kwietnia do 15 maja wystarczy dokonać zakupów w sklepie Lidl na minimum 60 zł, w tym cztery sztuki piwa Carlsberg lub/i Okocim w dowolnym miksie opakowaniowym.Następnie należy wysłać sms na numer 70908o treści: „LidlEuro.Nr paragonu.” i odpowiedzieć na pytanie: Jaki toast wznosisz za naszą reprezentację na UEFA Euro 2016™?Na uczestników konkursu czeka 50 podwójnych zaproszeń na grupowy mecz reprezentacji Polski.

 

Etap drugi – kolekcjonerski magazyn

 

Możliwość wygrania biletów na mecz z udziałem Polaków to nie jedyna atrakcja w ramach akcji Carlsberg, Okocim i Lidl.W drugim jej etapie, który potrwa od 16 maja do 30 czerwca, przy zakupie piwa obu marek kibice otrzymają w kasie Lidl magazyn „Przewodnik po EURO 2016” przygotowany przez najbardziej popularneczasopismo piłkarskie „Piłka Nożna”.

 

Będzie to wyjątkowy 32- stronicowy magazyn dedykowany UEFA EURO 2016™. Kibice znajdą w nim wiele przydatnych informacji organizacyjnych, takich jak:najważniejsze fakty UEFA EURO 2016™, niezbędnik telewizyjny i turystyczny,terminarz rozgrywek, przewodnik po wszystkich Fan Zone we Francji. Dzięki magazynowi będzie można także poszerzyć wiedzę na temat historii mistrzostw, zespołów i zawodników, w tym przeczytać alfabet kadry Adama Nawałki,poznaćskłady wszystkich finalistów, sylwetki trenerów, zobaczyć prognozy wyników oraz zyskać kolekcjonerskie plakaty.

 

Największa akcja z myślą o polskich kibicach

 

Wspólna akcja Carlsberg i Okocim dla klientów Lidl wpisuje się w strategię obu marek, która odzwierciedla się w ich silnym zaangażowaniu we wspieranie piłki nożnej na poziomie partnerstwa międzynarodowego oraz lokalnego.

 

„Marka Carlsberg jako oficjalny partner UEFA EURO 2016™ chce umożliwić przeżywanie wielkich emocji sportowych kibicom z Polski. Dzięki akcji konkursowej realizowanej wspólnie z naszym partnerem handlowym, sklepami Lidl, zapraszamy wielbicieli futbolu nie tylko do zabawy umilającej oczekiwanie na rozpoczęcie mistrzostw, ale także umożliwiamy zobaczenie tej wyjątkowej imprezy i poczucie emocji, które najsilniej wybrzmią na trybunach stadionu.” – powiedziała Aleksandra Owczarz, Junior Brand Manager Carlsberg.

 

„Dwa lata temu marka Okocim uzyskała status Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Obecnie, podczas mistrzostw UEFA EURO 2016™, chcemy wspierać polską drużynę w sportowej walce do końca oraz dostarczać polskim kibicom niezapomnianych wrażeń zarówno przed telewizorami, jak i na stadionie.” – dodał Maciej Banaszkiewicz, Brand Manager Okocim.

 

„UEFA EURO 2016™ to bez wątpienia jedno z największych wydarzeń sportowych w Europie, które gromadzi przez telewizorami, na stadionach i w strefach kibica tysiące miłośników piłki nożnej. Podczas tego sportowego święta nie może zabraknąć Lidla, który chętnie angażuje się w sportowe inicjatywy. Dla fanów futbolu, który porusza więcej serc, niż jakakolwiek inna dyscyplina, przygotowaliśmy wspólnie z marką Carlsberg oraz Okocim bilety na mecz polskiej reprezentacji, podczas którego emocje z pewnością będą niezapomniane.” – podkreśla Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska

 

Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.smolar.pl.

 

[1]Źródło: Sponsoring monitor 2014, raport roczny, ARC Rynek i Opinia, styczeń 2015 r.
Źródło, fot. Carlsberg Polska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ