Nowe etykiety piw z Browaru Amber. Początek promowania jednej, wspólnej marki
Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych etykiet, rozpoczęto etap oferowania piw pod wspólną marką Browar Amber. Zadanie nie było łatwe, ponieważ serię należało stworzyć z poszanowaniem dla dotychczasowego indywidualnego charakteru każdej z marek.
Poszczególne piwa sprzedawane pod odrębnymi markami są bardzo mocno zakorzenione w świadomości piwoszy i mają swoich lojalnych odbiorców.
„Z szacunku dla przyzwyczajeń naszych klientów musieliśmy zadbać, by charakterystyczne cechy wizerunku każdego piwa zostały uchwycone i zachowane. Mamy nadzieję, że to się udało. Bardzo nam też zależało, żeby podmiot stojący za marką, był prawidłowo identyfikowany. Browar Amber ma się czym pochwalić i chce być silniej identyfikowany ze swoimi produktami.” – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber – „Naszych stałych klientów zapewniamy, że zarówno jakość jak i smak piwa nie zostały zmienione. Piwa warzone są dokładnie według tych samych receptur” – dodaje.
Wprowadzenie nowych etykiet otwiera drzwi do budowania jednej silnej marki i prawidłowego pozycjonowania piwa nie tylko w umysłach konsumentów, ale również na sklepowych półkach.
Źródło, fot. Browar Amber