AMBRA S.A. przedłużyła współpracę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT
AMBRA S.A. przedłużyła współpracę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Wina z Centrum Wina latają do ponad 60 miast na całym świecie. W podniebnym menu Sky Baru swoją bestsellerową pozycję umocnił też Cydr Lubelski, który lata od początku naszej współpracy.

CENTRUM WINA z ofertą bezpłatnych win obsługuje dla PLL LOT rejsy międzynarodowe w LOT Business Class i LOT Premium Class. Ponadto, zapewnia też wina do płatnej oferty LOT Gourmet dostępnej w klasie ekonomicznej w rozkładowych rejsach zagranicznych i w lotach czarterowych. Centrum Wina jest także dostawcą win do LOT Business Lounge „Polonez" na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie. Łącznie do jednej karty win dostarcza 24 pozycje różnych win i alkoholi.
- O przedłużeniu naszej współpracy zdecydowały nie tylko warunki handlowe, ale przede wszystkim bogata i różnorodna oferta win, którą dzięki współpracy możemy oferować naszym pasażerom. Szeroka oferta Centrum Wina pozwala na regularne zmiany karty i wprowadzanie do oferty coraz to ciekawszych win, co w przypadku pasażerów klasy LOT Business Class i LOT Premium Class w rejsach długodystansowych jest niezwykle istotne i bardzo cenione. Dodatkowymi atutami naszej współpracy są wspólne przedsięwzięcia marketingowe, takie jak dni win i cydru cyklicznie organizowane w LOT Business Lounge Polonez oraz profesjonalne szkolenia dla personelu pokładowego i personelu obsługującego nasz salonik na lotnisku w Warszawie - podkreśla Anna Czabowska, Product Expert PLL LOT.
- Jesteśmy dumni mogąc współpracować z narodowym przewoźnikiem. Szczególnie cieszy nas obecność na pokładach samolotów Cydru Lubelskiego. Dzięki temu w naturalny sposób LOT stał się ambasadorem idei rozwoju produktów regionalnych i zaangażował się w promocję nowej polskiej specjalności - podkreśla Prezes AMBRA S.A. Robert Ogór. - Możemy powiedzieć, że cydr jest dostępny na całym świecie, co ma dla nas ogromne znaczenie w obliczu prac nad strategią eksportową cydru opartą na unikalnym produkcie.
Centrum Wina dostarcza do LOT także polskie wina, co jest wyrazem chęci promowania polskich marek na pokładach samolotów LOT.
- Aktualnie są to wina z winnicy Stara Winna Góra, ale trzeba pamiętać, że karta win podobnie, jak menu na pokładach samolotów zmienia się dwa razy w roku: w kwietniu i listopadzie - zaznacza Wiesław Wysokiński, sommelier Centrum Wina, autor podniebnej karty win dla Polskich Linii Lotniczych LOT. - Niezmiennie znajduje się w niej szampan Nicolas Feuillatte Reserve Brut (we Francji to najpopularniejsza marka szampanów), latem królują lekkie białe wina , zimą przechodzimy na wina cięższe, bogatsze, bardziej aromatyczne. Za każdym razem wybieramy wina niebanalne, z charakterem, ale jednocześnie od uznanych, prestiżowych producentów. Degustacja naszych win to podróż po najlepszych winnicach świata - dodaje Wiesław Wysokiński. Przyznaje, że selekcjonując wina dla PLL LOT szuka w nich intensywnych doznań smakowych i pozytywnych emocji, przynajmniej tak silnych jak te, które towarzyszą lataniu.
Podniebną kartą win rządzą pory roku, ale czasami pasażerowie mają swoje preferencje niezależne od pogody.
- Trzeba pamiętać, że na wysokościach przelotowych wino smakuje inaczej. Ma na to wpływ m.in. ciśnienie, wilgotność powietrza w samolocie. Nasz smak jest „osłabiony”, dlatego chętniej wybieramy wina wyraziste, które mają więcej aromatu: porto, gewürztraminer, primitivo - wyjaśnia Wiesław Wysokiński.
Centrum Wina szkoli personel PLL LOT zgodnie ze standardami najlepszych restauracji.
- Nasi sommelierzy stali się ekspertami od podniebnego menu - zaznacza Jacek Gromadzki, Dyrektor Sprzedaży ds. HORECA. - Realizujemy też niecodzienne projekty. W ubiegłym roku na pokładzie Boeinga B787 Dreamliner zorganizowaliśmy degustację 130-letniego Porto Ne Oublie. Naszym gościem był João Vasconcelos, Market Manager Graham’s, najsłynniejszego na świecie producenta win wzmacnianych porto.
Źródło, fot. informacja prasowa