Partner serwisu
11 lipca 2017

Drugi sezon Studia Tymbark: TYMBARK SHOW podbija Internet!

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

Studio Tymbark to projekt, który zrewolucjonizował komunikację marek w Internecie. Tymbark stale dostarcza swoim fanom rozrywki już od ponad roku i nie zwalnia tempa. Kanał ruszył z drugim sezonem programu, czyli Tymbark Show. Jeszcze więcej zabawy, pozytywnej energii i wyjątkowych gości w oryginalnym formacie internetowego show.

Drugi sezon Studia Tymbark: TYMBARK SHOW podbija Internet!

Studio Tymbark to pierwsza taka inicjatywa na polskim YouTube, która w jednym miejscu skupiła najpopularniejszych twórców internetowych i ich przyjaciół. Wyjątkowa relacja między widzami i prowadzącymi, unikalna atmosfera, różnorodność realizowanych pomysłów oraz humor i autentyczność – to tylko niektóre z wielu czynników sukcesu Studia. Tymbark dzięki obecności na kanale YouTube, na którym najczęściej przebywają młodzi ludzie, wciąż buduje i umacnia więź ze swoimi konsumentami. W nowym formacie opartym na konwencji talk-show, marka oferuje coś zupełnie nowego i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom fanów. Tymbark Show łączy i prezentuje najbardziej popularne formaty Internetu i telewizji w unikalnym, Tymbarkowym stylu! Nowy sezon można oglądać na znanym już doskonale kanale. Pierwsze odcinki są już dostępne, a wśród zaproszonych gości – między innymi Piotr Żyła.

Siłą napędową nowej serii są ludzie – popularni twórcy i wyjątkowi goście. Głównym prowadzącym, znanym już doskonale widzom Studia Tymbark został Jaś Dabrowsky. Dodatkowo stałe i rotujące, zmienne subformaty poprowadzą najpopularniejsi polscy YouTuberzy, tacy jak SKKF, Zuzanna Borucka, Cyber Marian czy Olsikowa. Tymbark.

Po niebywałym sukcesie pierwszej odsłony Studia Tymbark na YouTube, marka pokazuje się widzom w nowej osłonie show i tym samym zamierza przyciągnąć jeszcze większą publiczność. Na kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się już ponad 80 filmów, a w nich – szczere rozmowy, relacje z ciekawych wydarzeń i unikalne wyzwania prowadzących. O wyjątkowości projektu świadczy zakres działania, a przede wszystkim zasięg kanału. W marcu tego roku, liczba wyświetleń przekroczyła ponad 10 milionów, a interakcje odbiorców, na których w dużej mierze oparte są założenia kanału, sięgały nawet ponad pięciuset tysięcy. Obecnie Studio Tymbark subskrybuje już ponad 200 tysięcy Internautów! W rok Tymbarkowi udało się zbudować największy kanał marki spożywczej w Polsce. Te liczby mówią same za siebie – to jeden najlepszych na świecie kanałów marek na YouTube.

Tymbark zaprasza do Studia widzów w każdym wieku i o różnych zainteresowaniach – każdy znajdzie tu coś dla siebie. Przeplatające się tematy i formaty tworzą unikalną formułę, która z odcinka na odcinek będzie zaskakiwać i bawić. Stałych widzów pozytywnie zaskoczy też zupełnie nowy wystrój studia oraz obecność publiczności uczestniczącej w nagraniach. To elementy, dzięki którym Tymbark wyznacza kolejne trendy na polskim YouTube.

Nowe odcinki w każdą sobotę o 18:00.

Zachęcamy do śledzenia kanału na YouTube

 

Źródło i fot.: maspex.com

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ