Partner serwisu
21 lipca 2017

Nowy wariant od Tymbarku: Jabłko-Aloes

Kategoria: Nowości na rynku

Tego lata Tymbark szerzy miłość do orzeźwienia o unikalnym smaku. W ponad 6 tysiącach bankomatów i na nośnikach cityboard w największych polskich miastach promowana jest nowość marki – napoje Tymbark Jabłko-Aloes. To wyjątkowe połączenie to idealny smak na lato.

Nowy wariant od Tymbarku: Jabłko-Aloes

Miłość Tymbarku do owoców znana jest już od dawna i nigdy nie słabnie. W tym roku marka ogłosiła swój kolejny obiekt uczuć, czyli orzeźwienie płynące z unikalnego połączenia jabłka z aloesem. Działania outdoorowe są kontynuacją kampanii telewizyjnej, w której Tymbark zaprezentował nowy, a już kultowy wariant – Jabłko-Aloes.

Wyjątkowy smak nowego Tymabarku jest promowany w ponad 6 tysiącach bankomatów sieci Euronet oraz kilkuset nośnikach wielkoformatowych w największych miastach w całej Polsce. Hasło: „Nowa miłość na lato” podkreśla animacja prezentująca jabłkowe serce przebite strzałą aloesu, czyli Tymbarkowy symbol miłości. Pełne pozytywnych uczuć video na ekranach bankomatów prezentuje się podczas oczekiwania na transakcję. Z kolei na cityboardach Tymbark zaakcentował dodatkowo obecność nowego produktu dzięki niestandardowym elementom 2D, czyli butelkom w dużym formacie, wychodzącym poza tablicę reklamową.

Kampania informuje o nowej linii smakowej napojów Tymbark, dostępnej nie tylko w formatach butelkowych 250ml, ale również 500ml i 2l oraz w kartonie 1l. Propozycja ta przygotowana została z myślą o wszystkich szukających nowości i nastawionych na ciekawe doznania smakowe. Smak jabłkowy to uwielbiana przez konsumentów klasyka tej kategorii, a wszechstronne właściwości aloesu zdominowały ostatnie dyskusje o składnikach wartościowej diety.

 

Źródło i fot.: Informacja prasowa

ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ