Partner serwisu
06 września 2017

Black Energy Drink w Bułgarii

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

Black Energy Drink rozpoczął we wrześniu kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji, internecie, w tym także w social media.

Black Energy Drink w Bułgarii

Strategię oparto o przekaz związany z atrybutami napoju: zybkość, moc, energia, siła, skupienie, spryt. Kampanię podzielono na dwa flighty: najpierw będzie mocne uderzenie w postaci 30-sekundowych spotów, a następnie komunikacja będzie przebiegała naprzemiennie wizerunkowym spotem i billboardami sponsorskimi. Emisje zaplanowano w 60% w prime time w TV Nova, należącej do grupy Modern Times Group. Równolegle ruszy kampania internetowa. Autorem spotu jest agencja Bridge to Fun.

Kampania konsumencka Black rusza w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego w trzecim tygodniu września i potrwa tydzień. Przedmiotem promocji będzie puszka 330 ml - konsument zapłaci za 250 ml napoju, czyli 32% dostanie gratis. Komunikacja oparta jest o materiały POS. Wszystkie materiały POS in-house’owo przygotowała firma FoodCare.

Marka obecna jest na 52 rynkach zagranicznych.

źródło: pfiow.pl
fot. foodcare.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ