Nowy spot marki Książęce
Tydzień temu swoją premierę miała nowa reklama marki Książęce. Ponownie występują w niej Książę i jego syn Tomasz, którzy tym razem rywalizują z grupą motocyklistów, ale tym razem koncepcja i estetyka jest trochę odmieniona.

Bohaterowie zbaczają z wytyczonego szlaku i wybierają niestandardowy sposób, by dotrzeć do celu. W tle tych zmagań rozbrzmiewa utwór "Born to be wild".
Wcześniejsze spoty, przedstawiające poszczególne warianty kolekcji, poprzez swoją formułę służyły szerzeniu kultury piwnej, miały niemal charakter edukacyjny. Natomiast tym razem postawiliśmy na rozmach, dynamikę i emocje – mówi Michał Kuczyński, dyrektor marki.
Podkreślamy to, że Książęce daje piwoszom wybór, możliwość odnalezienia swojego ulubionego smaku w świecie piw, co oddaje hasło "Ty wybierasz". Doceniamy indywidualizm i niezależność, a co najważniejsze - poprzez kolekcję Książęcego umożliwiamy jej wyrażanie - dodaje Magdalena Mączka-Chomczyk, menedżer marki Książęce.
30-sekundowy spot "Ty wybierasz" jest elementem jesiennej kampanii promocyjnej marki Książęce, realizowanej w kanałach TV i digital. Autorem platformy kreatywnej jest agencja Ogilvy & Mather, za produkcję filmu odpowiada TANK, a postprodukcję - Platige Image. Działania w kanale digitalowym prowadzi agencja Lubię to. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia Group.
Spot dostępny jest TUTAJ.
Komentarze