Ruszyła kampania czeskiego piwa
Wczoraj ruszyła kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem "Najlepszy chmiel. Wyborne piwo".

Stworzone zostały dwa 45-sekundowe spoty, które przenoszą widza do czeskiego miasteczka Žatec - od 650 lat słynącym z upraw chmielu, który uznawany jest za jeden z najlepszych na świecie.
W naszych spotach chcieliśmy jak najwierniej odtworzyć klimat tego miejsca. Dlatego powstały one w Żatecu i zagrali w nich czescy aktorzy-amatorzy. Czesi to pogodni, bardzo przyjaźni ludzie. Naszą ekipę urzekła wspaniała, luźna atmosfera, jaką stworzyli na planie oraz klimat samego Żateca. Mam nadzieję, że poczują to także nasi konsumenci - mówi Anna Jatczak, brand manager marki.
Spoty są prezentowane w głównych kanałach telewizji ogólnopolskiej oraz tematycznych. Za ich kreację odpowiada agencja Brainbox, a produkcję Filmokracja Michał Bisaga. Reżyserem każdej z odsłon jest Damian Kocur, autorem zdjęć - Kacper Fertacz. Identyfikację wizualną dla marki Żatecky Svetly Leżak, jak również materiały BTL, przygotowała agencja Directors, która także, wraz Semper Iratus, opracowała stronę internetową.
Komentarze