Partner serwisu
13 września 2017

Słodkości marketingowym upominkiem

Kategoria: Z życia branży

Marketingowe upominki nie tylko pomagają w budowaniu pozytywnych kontaktów, ale także ratują patowe sytuacje. W pamięci odbiorcy najlepiej zapada coś, co wyróżnia się oryginalnością i jakością, a często również jest spersonalizowane i przygotowane specjalnie dla niego. Właśnie dlatego w takich sytuacjach słodkości sprawdzają się doskonale.

Słodkości marketingowym upominkiem

W jakich sytuacjach można z takiego pomysłu skorzystać? Radzi Natalia Sitarska z Insight Manager DESEO

Święta

Boże Narodzenie to idealny moment na słodki upominek dla swoich klientów czy partnerów biznesowych. Oryginalnym podarunkiem może być świąteczne ciastko w kształce czapki świętego Mikołaja z dodatkami, które kojarzą się ze świętami - na przykład z przyprawami korzennymi.

Szczególne okazje

Urodziny, imieniny, sukces czy też jubileusz ważnego klienta to kolejne okazje, w których można komuś złożyć słodkie życzenia lub też pogratulować. Jeśli to sukces, który świętuje cała firma, warto pomyśleć o prezencie dla wszystkich pracowników – tort w kolorystyce firmy, z odpowiednią dekoracją i dedykacją.

Prezent konferencyjny

Słodkim upominkiem można ugościć dziennikarzy i gości konferencji lub eventów. Przykłady? Ciasta z ilustracją układów scalonych na konferencję informatyczną, eleganckie petit gateau  w kolorze najnowszej kolekcji na konferencję prasową dla blogerek modowych.

Ważne wydarzenia

Tego typu upominek będzie miłym gestem na zakończenie długich negocjacji czy podpisanie ważnej umowy lub kontraktu.

źródło: newseria.pl
fot. freeimages.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ