Słodkości marketingowym upominkiem
Marketingowe upominki nie tylko pomagają w budowaniu pozytywnych kontaktów, ale także ratują patowe sytuacje. W pamięci odbiorcy najlepiej zapada coś, co wyróżnia się oryginalnością i jakością, a często również jest spersonalizowane i przygotowane specjalnie dla niego. Właśnie dlatego w takich sytuacjach słodkości sprawdzają się doskonale.

W jakich sytuacjach można z takiego pomysłu skorzystać? Radzi Natalia Sitarska z Insight Manager DESEO
Święta
Boże Narodzenie to idealny moment na słodki upominek dla swoich klientów czy partnerów biznesowych. Oryginalnym podarunkiem może być świąteczne ciastko w kształce czapki świętego Mikołaja z dodatkami, które kojarzą się ze świętami - na przykład z przyprawami korzennymi.
Szczególne okazje
Urodziny, imieniny, sukces czy też jubileusz ważnego klienta to kolejne okazje, w których można komuś złożyć słodkie życzenia lub też pogratulować. Jeśli to sukces, który świętuje cała firma, warto pomyśleć o prezencie dla wszystkich pracowników – tort w kolorystyce firmy, z odpowiednią dekoracją i dedykacją.
Prezent konferencyjny
Słodkim upominkiem można ugościć dziennikarzy i gości konferencji lub eventów. Przykłady? Ciasta z ilustracją układów scalonych na konferencję informatyczną, eleganckie petit gateau w kolorze najnowszej kolekcji na konferencję prasową dla blogerek modowych.
Ważne wydarzenia
Tego typu upominek będzie miłym gestem na zakończenie długich negocjacji czy podpisanie ważnej umowy lub kontraktu.
Komentarze