Partner serwisu
18 września 2017

Kampania "Bądź mądry" wróciła

Kategoria: Alkohole

Ruszyła czwarta edycja kampanii "Bądź mądry", którą organizuje Kompania Piwowarska. Jej celem jest promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Kampania "Bądź mądry" wróciła

Obecna odsłona jest powrotem do pierwotnej formuły akcji. Bierze w niej udział dziewięcioro blogerów, ponownie dostępne są koszulki z napisami: "Jestem mądra i to mi nie ciąży", "Jestem mądry(a) i dobrze się prowadzę" oraz "Jestem mądry(a), trzeźwy i przystojny/Jestem mądra, trzeźwa i seksowna". Powstały też materiały video. Kampania wystartowała 9 września.

Data nie jest przypadkowa - premiera przypadła na Światowy Dzień FAS (dzień świadomości). Edukacja na temat konieczności zrezygnowania z alkoholu w ciąży stanowi bardzo ważny element kampanii. Tę postawę propagują blogerki parentingowe: Ania Stożek (Mamoholiczka), Wiola Galla (Mama Bloguje) i Marta Andreasik (Mama Subiektywnie). Do bycia odpowiedzialnym kierowcą zachęcają Karolina Kaliś (DwaPlusCztery), Marcin Perfuński (Supertata.tv) oraz Marcin Kuc (Jaja w kuchni). Natomiast Paulina Hofman (Smakowity kąsek), Agata Chmielewska (Eksperymentalnie.com) i Alicja Wegner (Mamala) przypominają, że alkohol jest tylko dla pełnoletnich i że powinni oni zachować umiar w konsumpcji.

Nasze doświadczenia z ubiegłego roku pokazały, że komunikowanie poważnych tematów w lekki, nieco zabawny, oryginalny sposób to doskonały pomysł. W "Bądź mądry" mamy i pozytywny przekaz, z którym łatwo się identyfikować, i możliwość zamanifestowania odpowiedzialnej postawy poprzez fajną koszulkę i wreszcie wsparcie, jakiego udzielili nam cieszący się autorytetem blogerzy. Dzięki temu ta kampania naprawdę działa i edukuje, znacznie skuteczniej niż straszenie konsekwencjami i nudne moralizowanie - mówi Joanna Kwiatkowska, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej.

Nowa seria filmów także spotkała się z ciepłym przyjęciem i zebrała wiele przychylnych komentarzy. Podczas pierwszego tygodnia obejrzano je już niemal 200 tysięcy razy.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ