Partner serwisu
29 września 2017

Kompania Piwowarska zaprasza: Spotkajmy się przy piwie

Kategoria: Alkohole

Kompania Piwowarska opublikowała raport pod hasłem "Spotkajmy się przy piwie". To dziewiąta tego typu publikacja.

Kompania Piwowarska zaprasza: Spotkajmy się przy piwie

Pierwszy raport CSR Kompanii Piwowarskiej ujrzał światło dzienne w 2009 roku. Od tego czasu KP corocznie publikuje informacje o postępach w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju, która od trzech lat funkcjonuje pod nazwą "Postaw na piwo" i obejmuje pięć obszarów: Rozwój biznesu i społeczności, Odpowiedzialne spożycie, Oszczędzanie wody, Czyste środowisko oraz Wydajne i przyjazne uprawy.

Tym razem zapraszamy czytelników na spotkanie przy piwie, w czasie którego opowiemy, jak dbamy o rozwój pracowników, troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas, promujemy odpowiedzialność i umiar w spożywaniu alkoholu, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i z pasją angażujemy się w wolontariat - mówi Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

KP chwali się osiągnięciami w dziedzinie oszczędzania wody - obecnie potrzebuje 2,68 hl wody do uwarzenia 1 hl piwa - i poziomu zaangażowania w wolontariat pracowniczy - w minionym roku w projektach pomocy wzięło udział aż 2310 wolontariuszy. Akcja Szlachetna Paczka w 2016 roku zapisała się w historii Kompanii Piwowarskiej jako największy projekt wolontariacki pod względem liczby zaangażowanych osób, przekazanych paczek oraz osób potrzebujących, które otrzymały wsparcie. Również z punktu widzenia Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora akcji, wyniki akcji Kompanii Wolontariuszy były rekordowe. Wreszcie odpowiedzialne spożycie alkoholu: szacuje się, że liczba osób dorosłych zaangażowanych w programy promujące taką postawę sięgnęła 1,5 mln.

Kompania Piwowarska może być zadowolona także z poziomu realizacji pięciu kluczowych dla firmy źródeł wzrostu. W zakresie oszczędzania wody oraz rozwoju biznesu i społeczności poprawiła swój ubiegłoroczny wynik, uzyskując ocenę odpowiednio 3,5/5 oraz 3,55/5. W obszarze czystego środowiska i odpowiedzialnej konsumpcji KP ugruntowała swoją pozycję, przy czym w tej drugiej dziedzinie już rok temu osiągnęła  wynik 5/5.

W tegorocznym raporcie CSR po raz pierwszy wymienione zostały Globalne Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ, które formułują najważniejsze wyzwania naszych czasów. Większość spośród 17 celów KP uwzględnia w swojej strategii "Postaw na piwo", a zatem poprzez swoje działania pomaga wnieść wkład w osiągnięcie głównych celów Organizacji Narodów Zjednoczonych, przewidzianych do 2030 roku.

Bez względu na to, w ramach jakich struktur właścicielskich działamy, konsekwentnie realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju. Oczywiście w najbliższym czasie ją zweryfikujemy i dopasujemy do celów Grupy Asahi, która przecież od lat jest w gronie liderów odpowiedzialnego biznesu. Jednak dla firm takich jak Kompania Piwowarska, aktywnie zaangażowanych w realizację polityki zrównoważonego rozwoju, pewne cele są zawsze takie same - podsumowuje Andrew Highcock, prezes zarządu Kompanii Piwowarskiej.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ