Kto trafi na opakowanie Bakal Vintage?
W związku z premierą nowej linii przekąsek, firma Atlanta Poland S.A. ogłosiła na facebookowym profilu swojej marki konkurs. Fani marki walczą o możliwość pojawienia się na opakowaniach nowych produktów.

W dobie Internetu konkursy odbywające się w mediach społecznościowych to zasadniczy element strategii marketingowej marki. Ważnym aspektem takiej internetowej zabawy jest interakcja z fanami. Dzięki obustronnej komunikacji zarówno jedna, jak i druga strona odnosi korzyści. Marka - dzięki zastosowaniu viral marketingu zyskuje potencjalnych klientów, natomiast konsument otrzymuje szansę zdobycia ciekawych nagród. Na takie rozwiązanie postawiła Atlanta Poland S.A.
Pod koniec października w sklepach pojawiła się nowa seria produktów Bakal Vintage. Inspiracją do jej powstania był amerykański styl lat 50-tych. W związku z wprowadzeniem nowej linii przekąsek marka ogłosiła w social mediach konkurs. Uczestnicy zabawy nadsyłają swoje zdjęcia w stylu Vintage. Fotografie zwycięzców zostaną przerysowane i finalnie trafią na opakowania nowych produktów.
Jest to bardzo ciekawa inicjatywa. Marka stawia na interakcję z fanami i otwiera się na nich do tego stopnia, że chce, aby konsumenci uczestniczyli w procesie tworzenia nowej serii produktów. Trzeba mieć odwagę, aby postawić na tak nowatorski pomysł! - mówi Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries, która realizuje kampanię.
Zasady naszej zabawy są proste. Trzeba udostępnić swoje zdjęcie w stylu amerykańskich lat 50-tych. Styl z tamtego okresu doskonale odzwierciedla naszą nową serię Vintage, w której skład wchodzą prażone przekąski takie jak orzechy, czy migdały. Konkurs bardzo spodobał się naszym fanom, w pierwszych dniach otrzymaliśmy bardzo dużo zdjęć. Cieszymy się z tak wielkiego zaangażowania, ale wybór zwycięzców będzie bardzo trudny - dodaje Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A.
Komentarze