Butelki Cisowianki z logo UNICEF już dostępne w sklepach
W tym roku marka Cisowianka kontynuuje rozpoczętą w2016 współpracę z UNICEF Polska w ramach wsparcia programów wodnych.

Przed Świętami Bożego Narodzenia, do sklepów w całej Polsce trafią butelki Cisowianki opatrzone logo UNICEF. Do biorącej udział w poprzedniej kampanii naturalnej wody mineralnej niegazowanej w butelkach 1,5 i 0,5 litra dołączyła MOJA PIERWSZA CISOWIANKA. Dzięki temu również najmłodsi konsumenci, z pomocą rodziców, będą mogli włączyć się w pomaganie potrzebującym. Część przychodu ze sprzedaży tych trzech rodzajów butelek zostanie przekazana na rzecz programów UNICEF zapewniających dostęp do czystej wody pitnej dzieci i społeczności w Afryce.
dostępu do sprawdzonych źródeł wody do picia jest nadal ogromnym problemem. Na świecie wciąż około 660 milionów ludzi nie ma dostępu do czystej wody pitnej. UNICEF w ponad 100 krajach – buduje i udoskonala systemy wodne tj. studnie, wodociągi, sanitariaty. Mając świadomość ogromu potrzeb i znaczenia dostępu do czystej wody do picia dla wszystkich ludzi, Cisowianka i UNICEF zdecydowały się kontynuować współpracę na rzecz programów wodnych.
Kwota zebrana w 2016 roku wystarczyła na instalację 107 pomp wodnych w Afryce. Oznacza to, że dzięki wsparciu Cisowianki na rzecz UNICEF czysta i bezpieczna woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. Mamy nadzieję, że w tym roku poprawimy ten wynik i ponownie zmienimy na lepsze życie tysiącom rodzin w krajach rozwijających się.
Współpraca z UNICEF jest kontynuacją działalności charytatywnej Cisowianki. Od 2008 roku marka wspierała Polską Akcję Humanitarną w budowaniu studni w Sudanie. Przy zaangażowaniu się w kampanię z UNICEF ważny był dla nas fakt, że w centrum działań organizacji są dzieci, które są najbardziej narażone na choroby i inne zagrożenia, u podłoża których leży brak dostępu bezpiecznej wody.
Po więcej informacji na temat naszych działań i informacje dotyczące zebranej kwoty zapraszamy na stronę www.cisowianka.pl/unicef
Komentarze