Partner serwisu
14 marca 2018

Prezentacja napoju i marki Fruktomania w czasie Global Soft Drinks Congress

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

W dniach 17-19 kwietnia 2018 odbędzie się w Pradze Global Soft Drinks Congress. 19 kwietnia br. prezentację na temat Textures in beverages: new ways of delivering functionality with Fruktomania przedstawi Marek Marzec, członek zarządu Ewa-Bis.

Prezentacja napoju i marki Fruktomania w czasie Global Soft Drinks Congress

Rynek napoi przeżywa kryzys, branża potrzebuje innowacji. Te warunki spełnia napój Fruktomania. To unikalny produkty o świetnej teksturze, smaku i walorach wizualnych. Napój Fruktomania jest przedmiotem franczyzy (franchise agreement), systemu dzięki któremu od 1899 r. rozwijają się w świecie największe marki napojowe.

Koncepcja napoju, receptura i logo zostały opracowane przez Zentis Polska, czyli franczyzodawcę. Franczyzobiorcą jest firma Ewa-Bis która otrzymała prawo używania znaku towarowego i logo. Ewa-Bis, która jest dystrybutorem, testowała napój Fruktomania na targach w Berlinie, Japonii i na Gulfood w Dubaju. Fruktomania wzbudziła olbrzymie zainteresowanie i jest wielu chętnych do współpracy.

Już niebawem Fruktomania pojawi się w sieci Auchan na Węgrzech. Ewa-Bis przewiduje dalszą ekspansję marki Fruktomania w Polsce, w Europie i w innych regionach świata.

Global Soft Drinks Congress to największa tego typu impreza napojowa w świecie. Odbywa się co roku w różnych krajach na różnych kontynentach. Prelegentami są największe autorytety ze świata napojów reprezentujące największe firmy napojowe. W tym roku GSDC zawitał do Pragi.

źródło: Informacja prasowa
fot. 123rf.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ