Nowa kampania wizerunkowa marki AMUNDSEN
Marka Amundsen startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową. W ramach działań przygotowano specjalną platformę komunikacyjną, nowe hasło #Odkrywaj więcej i zaplanowano współpracę z ambasadorami. W marcu na kanałach digitalowych marki wystartuje seria spotów teaserowych promujących nowe założenia komunikacyjne i sylwetkę pierwszego ambasadora.
#Odkrywaj więcej
Amundsen - wódka filtrowana w temperaturze poniżej zera, stworzona by uhonorować zdobycie Bieguna Południowego wciąż inspiruje i odkrywa nowe horyzonty smaku. Odkrywaj więcej – hasło przewodnie kampanii zachęca do poszukiwań i zasmakowania w zdobywaniu coraz to nowych doświadczeń i wrażeń. Bo żeby zostać odkrywcą wcale nie trzeba organizować ekspedycji na Biegun, wystarczy zacząć od wyzwań dnia codziennego i przekonać się, że „nowe” czeka tuż za rogiem.
Niespokojne duchy
Nowa platforma komunikacyjna to propozycja dla wszystkich, których napędza poszukiwanie. Jest to zarazem kolejny etap wzmacniania wizerunku wódki Amundsen na polskim rynku i podkreślenia jej inspirującego charakteru. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z trzema osobowościami podróżniczymi. Chcemy opowiedzieć o świecie marki poprzez porywające historie naszych ambasadorów a wielkie odkrycia przenieść na codzienne eksplorowanie tego, co nieznane. Pionierskość, męskość i podejmowanie nowych wyzwań to główne aspekty, na których będziemy skupiać się w komunikacji do konsumenta, mówi Bartosz Paśko, Junior Brand Manager marki Amundsen.
Dla konsumenta
Pierwszą aktywacją w ramach kampanii był konkurs konsumencki: „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”, w którym nagrodą główną za podzielenie się swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii.
W ramach całorocznej kampanii przygotowano dedykowaną stronę: www.odkrywajwiecej.pl, nową identyfikację graficzną, konkursy i aktywacje konsumenckie. Działania obejmą nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia oraz wsparcie PR. Całość zaplanowana jest do końca 2018 roku.
Komentarze