Partner serwisu
11 czerwca 2018

Kasztelan ręczy za każdą butelkę

Kategoria: Alkohole

11 czerwca marka Kasztelan zaprezentuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Ręczymy za każdą butelkę”. Już w kwietniu emitowane były dwa spoty - „Ekosystem” i „Woda”. Przybliżyły one widzom świat Kasztelana oraz podkreśliły, że do warzenia piwa używane są tylko naturalne składniki. Kolejny, trzeci spot skupia się na innym składniku – dwurzędowym jęczmieniu.

Kasztelan ręczy za każdą butelkę

Jęczmień, który wykorzystujemy do warzenia Kasztelana, mamy pod ręką na każdym etapie – od zasiania, przez zbiory, aż do momentu, gdy trafia do browaru. Używamy wyłącznie odmiany dwurzędowej, która ma większe ziarna, co przekłada się na lepszy smak naszego piwa - informuje browar.

Oprócz dwurzędowego jęczmienia do warzenia Kasztelana wykorzystujemy źródlaną wodę. -  W nowych spotach chcemy podkreślić, że wyłącznie naturalne składniki, unikalny klimat ziemi sierpeckiej oraz uczciwa praca naszych piwowarów i lokalnych dostawców tworzą wyjątkowy smak Kasztelana z Sierpca – podkreśla Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.

Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, POLSAT oraz kanałach tematycznych. Spot można zobaczyć TUTAJ.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ