Coca-Cola HBC Polska wśród liderów Rankingu Odpowiedzialnych Firm
Coca-Cola HBC Polska liderem wśród firm branży FMCG w tegorocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Spółka od kilku lat, co roku figuruje wśród liderów rankingu przygotowanego przez Deloitte, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Global Compact Network oraz od tego roku przez Koźmiński Business Hub.
W tym roku ranking powrócił do ewaluacji branżowej, starając się uwzględnić specyfikę, różnorodnych branż. Poszczególne firmy oceniane były pod kątem odpowiedzialnego prowadzenia biznesu, odpowiedzialnych relacji (wewnętrznych oraz z otoczeniem społecznym i przyrodniczym), zrównoważonego rozwoju, a także odpowiedzialnych innowacji w zakresie jakości życia zawodowego, rozwoju społecznego i wpływu na środowisko.
Coca-Cola HBC Polska od 12 lat uczestniczy w Rankingu ROF i w ten sposób poddaje weryfikacji niezależnych ekspertów, swoje podejście w kontekście odpowiedzialnego biznesu.
Jesteśmy zaszczyceni, że po raz kolejny zostaliśmy uwzględnieni w czołówce Rankingu Odpowiedzialnych Firm – powiedziała Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska. Tego rodzaju wyróżnienie to dla nas motywacja, ale jednocześnie zobowiązanie, aby jeszcze bardziej podejmować wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. Serdecznie dziękujemy całemu zespołowi Coca-Cola HBC Polska. To dzięki ich codziennej pracy mogliśmy odebrać te wyróżnienie. Jednocześnie gratulujemy wszystkim wyróżnionym firmom i startupom pozytywnego wpływu.” – dodała Katarzyna Borucka.
Gala XII Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2018 i Startupów Pozytywnego Wpływu odbyła się w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ranking przygotowany jest w oparciu o odpowiedzi na ankietę rozsyłaną do firm, która jest modyfikowana corocznie, z uwzględnieniem zmian zachodzących na rynku.
Od 2018 roku organizatorem ROF jest Koźmiński Business Hub, natomiast partnerami merytorycznymi są Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Global Compact Network Poland. Za weryfikację odpowiada Deloitte, zaś partnerem medialnym jest Dziennik Gazeta Prawna. Autorami zestawienia są Profesor Bolesław Rok z Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosław Horodecki, dziennikarz.
Komentarze