PepsiCo na podium w rankingu sieci handlowych w Polsce
– Od 5 lat PepsiCo znajduje się na podium w badaniach TAG Advantage; w tym roku firma zajęła 2. miejsce pod względem oceny całościowej wśród 19 biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.
W badaniu typu Core Benchmark Set zrealizowanym przez Advantage Group w 2018 roku producenci z branży FMCG zostali poddani ocenie przez 11 głównych sieci handlowych: Auchan, Biedronka, Carrefour, Drogeria Hebe, Eurocash, Intermarche, Makro C&C, Rossmann, Tesco, Transgourmet, Żabka. Ich przedstawiciele oceniali dostawców w 7 kategoriach: strategiczne dopasowanie, ludzie, rozwój kategorii, marketing konsumencki, marketing handlowy, łańcuch dostaw oraz obsługa klienta.
„Zajęte przez nas w badaniu drugie miejsce to potwierdzenie, że sieci handlowe doceniają współpracę z PepsiCo. Jesteśmy szczególnie dumni, że w aspekcie kompetencji naszego personelu zajęliśmy 1. miejsce w badaniu. Jestem przekonany, że dalsze usprawnienia procesów przełożą się na jeszcze lepsze opinie w kolejnym roku. Satysfakcja naszych partnerów handlowych jest dla nas niezwykle ważna, dlatego stale dostosowujemy ofertę PepsiCo i działania trade marketingowe do ich potrzeb. Jest to podstawą udanej i długofalowej współpracy” – powiedział Michał Jaszczyk, Prezes Zarządu PepsiCo w Polsce.
W badaniu Core Benchmark Set PepsiCo uzyskało wiodące lokaty m.in. pod względem dostosowania oferty do potrzeb strategicznych partnerów, kompetencji personelu, działań marketingowych kierowanych do konsumentów, a także dostosowania działań trade marketingowych i promocyjnych do potrzeb sieci handlowych.
Komentarze