Partner serwisu
12 października 2018

Piekarnie Cukiernie Putka startują z nową kampanią wizerunkową

Kategoria: Aktualności

Ruszyła kampania wizerunkowa Piekarni Cukierni Putka pod hasłem „To nasza historia... miłości do pieczenia”. Marka podkreśla długą tradycję piekarską w rodzinie Putka, która trwa nieprzerwanie już od 100 lat i jest gwarantem najwyższej jakości oraz najlepszego smaku oferowanych przez siebie wypieków.

Piekarnie Cukiernie Putka startują z nową kampanią wizerunkową

Na potrzeby kampanii powstał film, który opowiada rodzinną historię miłości do chleba oraz tego, jak pasja do rzemiosła piekarniczego jest w rodzinie przekazywana z pokolenia na pokolenie. Część nagrań miała miejsce w prawdziwej piekarni Putka. Co więcej, oprócz aktorów w materiale zobaczymy też członków rodziny Putków pracujących obecnie w firmie. Zamiłowanie do pieczenia w połączeniu z doświadczeniem, poszanowaniem dawnych receptur i metod wypieku pozwala tworzyć firmie produkty, którym Klienci mogą w pełni zaufać.

Niewątpliwie to właśnie małżeństwo moich dziadków Jana i Janiny Putków (pochodzących z piekarskich rodzin), ich miłość i determinacja do kontynuacji oraz rozwijania rodzinnej tradycji stworzyły podstawy do powstania Piekarni Cukierni Putka, które istnieją dzisiaj – mówi Zuzanna Putka-Twardowska, przedstawicielka czwartego pokolenia w Piekarniach Cukierniach Putka. W tym roku mija 100 lat od powstania pierwszej piekarni Putka. Choć od dziesięcioleci zmieniamy się i rozwijamy dla naszych Klientów, to miłość do chleba, pasja do pieczenia i dbałość o najwyższą jakość produktów wciąż pozostają takie same. Dlatego chcieliśmy opowiedzieć tę historię naszym Klientom i podziękować im, że tak długo są z nami. To przecież dla nich codziennie pieczemy nasz chleb – dodaje Zuzanna Putka-Twardowska.

Kampania prowadzona jest w internecie oraz w wybranych warszawskich stacjach radiowych. W kolejnych etapach kampanii zaplanowano działania na nośnikach outdoor obejmujących citylighty oraz infoscreeny, a także mniejsze formaty w środkach komunikacji publicznej. Za opracowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Performance Media oraz Carat Polska.

źródło: Informacja prasowa
fot. 123rf.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ