Partner serwisu
05 listopada 2018

Kampania „Kurpiodobre!” JBB Bałdyga ze złotą statuetką Effie Awards 2018

Kategoria: Mięso

29 października w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się XIX edycja Gali Effie Awards. Podczas wydarzenia jury wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach najlepszym reklamodawcom i ich twórcom za najbardziej efektywne działania marketingowe zrealizowane w 2017 roku. Jedną ze złotych statuetek otrzymały również firmy Saatchi&Saatchi IS oraz Blue 449 za kampanię reklamową „Kurpiodobre!” przygotowaną dla firmy JBB Bałdyga.

Kampania „Kurpiodobre!” JBB Bałdyga ze złotą statuetką Effie Awards 2018

JBB Bałdyga to jedno z największych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. 4 września 2017 roku firma wystartowała z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową, która miała charakter wizerunkowy i opierała się na trzech produktach marki: szynce masarza, pasztecie pieczonym i kiełbaskach dobropolskich.

Wykorzystywany w spotach reklamowych claim marki „Kurpiodobre!” to połączenie dwóch słów, które łączą w sobie pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpiowie pracujący w firmie rodzinnej. Dzięki cechom charakteru takim jak skrupulatność, wytrwałość czy pracowitość, produkty przez nich wytworzone charakteryzują się najwyższą jakością i pysznym smakiem. Spoty reklamowe o długości 15 i 30 sekund pojawiły się w największych kanałach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN w prime time. Kampania została również wsparta aktywnościami w internecie.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono aż 193 kampanie w 24 kategoriach. Jury przyznało łącznie 13 złotych statuetek, 26 srebrnych i 16 brązowych – Jesteśmy dumni, że właśnie nasza kampania została wybrana i otrzymała złotą statuetkę w kategorii „żywność”. Bardzo dziękujemy jury za to zaszczytne wyróżnienie, które potwierdza słuszność i efektywność realizowanych przez nas działań reklamowych. Dziękujemy również firmom Saatchi&Saatchi IS oraz Blue 449, które odpowiadały za kreację kampanii. – mówi Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy JBB Bałdyga.

Złote statuetki Effie Award 2018 otrzymały także kampanie reklamowe firm takich jak IKEA, mBank, Prudential, Grupa Maspex, Philips, Fundacja WOŚP, Greenpeace oraz Play.

źródło: newseria.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ