Browar Jastrzębie rekordzistą polskiego equity crowdfundingu
Jastrzębska firma zebrała prawie 4 mln zł i zgromadziła ponad 4300 akcjonariuszy. To absolutny rekord w historii polskiego equity crowdfundingu i potwierdzenie dużego potencjału przedsiębiorstwa, które cały czas rośnie w siłę - podaje portal mamstartup.pl

Browar ma duże szanse zostać trzecim producentem piwa na warszawskiej giełdzie i dołączyć do czołówki polskich firm warzących piwa kraftowe. Stworzenie w tak krótkim czasie silnej pozycji na rynku to dopiero początek inwestycji i rozwoju.
Fundusze na rozwój zbierane były za pośrednictwem platformy finansowania udziałowego Beesfund. Cel akcji to zdobycie dodatkowego kapitału, który pozwoli wybudować energooszczędny browar, mogący wytworzyć milion litrów piwa rocznie. Firma chce stworzyć park maszynowy i rozwinąć sieć sprzedaży.
Więcej informacji tutaj.
Komentarze