Partner serwisu
06 marca 2019

Żabka wprowadza linię 21 szybkich przekąsek

Kategoria: Aktualności

Sieć Żabka wzbogaca asortyment swoich sklepów o produkty pod marką własną HAPS. Oferuje klientom 21 różnorodnych, naturalnych przekąsek do zjedzenia „na raz”, z wysoką zawartością odżywczą. Wśród nich znajdują się różne, zaskakujące na rynku mieszanek zarówno słodkich jak i słonych. HAPS dostępny jest w małych, poręcznych opakowaniach z funkcją łatwego otwarcia tzw. laser scoring (cięcie laserowe).

Żabka wprowadza linię 21 szybkich przekąsek

W ofercie linii produktowej HAPS dostępne są: orzechy mono, mix orzechów, mix owoców, mix orzechów i owoców na słodko i słono. Produkty nie zawierają w swoim składzie oleju palmowego, sztucznych aromatów oraz barwników.

Wszystkie przekąski zapakowane są w wygodne, łatwe do otwarcia opakowania, które bez problemu zmieszczą się w małej torebce czy plecaku. Dzięki temu, można je skonsumować na uczelni, w pracy, ale także w drodze do szkoły czy biura.

Wprowadzenie nowej marki, to odpowiedź na dzisiejsze szybkie tempo życia i związane z tym potrzeby konsumentów. Jak wskazują badania sieci Żabka, ważnym posiłkiem w codziennym jadłospisie Polaków stała się właśnie przekąska. Ponadto, aż 73% Polaków spożywa ją poza domem, a dzieje się to po śniadaniu, zazwyczaj w godzinach 9.00-12.00. [1]

– W ciągu tygodnia większość z nas spożywa przekąski, często traktując je jako drugie śniadanie. Wprowadzając na rynek nową markę HAPS, pragniemy odpowiedzieć na oczekiwania konsumentów, którzy między głównymi posiłkami chcieliby jeść zdrowiej i różnorodnie. Linia produktów HAPS nie zawiera oleju palmowego, sztucznych aromatów, barwinków oraz wzmacniaczy smaku, to smaczna alternatywa dla słodyczy, która doda każdemu zdrowszej energii – komentuje Biuro Prasowe sieci Żabka.

Przekąski HAPS idealnie nadają się zatem dla osób aktywnych na wielu polach, pracujących umysłowo czy będących w ciągłym ruchu. Stanowią dobre rozwiązanie także dla tych, którzy w ciągu dnia, w związku z intensywnym wysiłkiem i dużą liczbą aktywności odczuwają spadek formy.

HAPS to kolejne produkty pod marką własną Żabki. W zeszłym roku sieć wprowadziła do sklepów linię kanapek Tomcio Paluch, które cieszą się dużą popularnością wśród jej klientów. Żabka rozwija również intensywnie asortyment gotowych dań obiadowym pod marką Szamamm.

[1] Ankieta przeprowadzona na panelu internetowym, na zlecenie firmy Żabka Polska przez Kantar TNS w marcu 2017 roku, na próbie 600 dorosłych Polaków.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ