Partner serwisu
21 marca 2019

Marka Okocim wprowadza nowe warianty smakowe radlerów 0,0%

Kategoria: Alkohole

Marka Okocim wprowadza na rynek nowe warianty radlerów 0,0%. W drugiej połowie marca dostępne będą dwie nowości - Radler Sycylijska Pomarańcza z limonką 0,0% oraz Radler Jabłko z czereśnią 0,0%. Bezalkoholowy wariant Radler Wiśnia z pigwą 0,0%, dotąd dostępny w wybranych sieciach handlowych, trafi teraz do ogólnopolskiej sprzedaży.

Marka Okocim wprowadza nowe warianty smakowe radlerów 0,0%

Radler Sycylijska Pomarańcza z limonką 0,0% to propozycja dla tych, którzy lubią cytrusowe smaki. Lekko słodka pomarańcza sycylijska tworzy zgrany duet z limonką, dając orzeźwienie i smak prawdziwych włoskich wakacji.

Z kolei radlery o smaku jabłka i czereśni oraz wiśni i pigwy to letnie smaki prosto z polskich ogrodów. Radler Jabłko z czereśnią
to delikatny napój, w którym słodycz jabłka jest urozmaicona smakiem i aromatem czereśni. Zaś wiśnia łączy się z delikatnym
lecz orzeźwiającym smakiem pigwy, tworząc aromatyczny słodko-kwaśny Radler Wiśnia z pigwą. Wariant Radler Jabłko z czereśnią będzie sprzedawany w wybranych sieciach handlowych.

Trzy bezalkoholowe warianty dołączają do portfela dotychczasowych radlerów. Pełna oferta to osiem różnych smaków: Radler Malina z borówką amerykańską (nowość w 2019), Radler z Limonką, Radler Grejpfrut z limonką, Radler Limonka i owoce leśne oraz Radler Truskawka z kwiatem lipy i trzy warianty bezalkoholowe.

Jak wynika z danych Nielsena, w 2018 r. wzrost dla piw bezalkoholowych (do 0,5% zawartości alkoholu) był wyjątkowo dynamiczny i osiągnął poziom 79,8 proc. Za rozwój tej kategorii odpowiedzialne są głównie piwa 0,0%. Udział całej kategorii piw 0,0% - 0,5% w rynku piwa w Polsce to 3,1 proc. w ujęciu wartościowym.[i]

Nowe okocimskie Radlery dostępne są od marca br. w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l, w rekomendowanej cenie detalicznej 3,19 zł. za butelkę i 15,20 zł. za 4pak.

Wprowadzenie nowych smaków i wariantów 0,0% będzie wsparte m.in. materiałami POS i aktywacjami w digitialu.

 

[i] Wynika z badania Nielsena, przedstawionego przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ