Jantoń i Wino Makłowicz stawiają na polskie wina
Firma Jantoń umacnia swoją pozycję w kategorii win gronowych. 27 marca br. została zawarta umowa pomiędzy marką Wino Makłowicz a znaną polską Winnicą Miłosz na wyłączność w zakresie dystrybucji win do restauracji i hoteli. Wydarzenie to miało miejsce podczas Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.
Uroczystego podpisania umowy podczas wspólnej konferencji prasowej dokonali: Jakub Nowak, Prezes Zarządu Jantoń S.A. Sp.K., Robert Makłowicz, założyciel i ambasador marki Wino Makłowicz oraz Krzysztof Fedorowicz, właściciel Winnicy Miłosz.
Podpisanie umowy z Winnicą Miłosz stanowi kolejne strategiczne posunięcie firmy Jantoń na drodze do konsolidacji rynku. Dynamicznie rozbudowujemy nasze portfolio, co w najbliższych latach zapewni nam pozycję lidera w segmencie win gronowych – podkreśla Jakub Nowak, Prezes Zarządu spółki. – Ta współpraca cieszy mnie również dlatego, że będąca w naszej grupie marka Wino Makłowicz dzięki umowie uzyskała wyłączność na dystrybucję wysokiej jakości polskich win dla HoReCa, a jej oferta stała się jeszcze bardziej unikatowa i kompleksowa – dodaje.
Firma Jantoń w ramach konsolidacji rynku przejęła w ubiegłym miesiącu Platinum Wines, jednego z kluczowych w naszym kraju dystrybutorów i importerów win gronowych, a we wrześniu ubiegłego roku - działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz. Jantoń planuje w najbliższym czasie podpisanie kolejnej ważnej umowy, która pozwoli na kompleksową obsługę rynku HoReCa.
Komentarze