Za Ostatni Grosz z kolejną premierą
Legendarna marka piw Budki Suflera wykreowana we współpracy z Browarem Tenczynek nie zwalnia tempa. Po niedawnej premierze Malinowego na rynku pojawi się kolejna pozycja – Za Ostatni Grosz Ciemne. Piwo będzie dostępne na zasadzie in-out w sieci sklepów Biedronka. W tym samym czasie będziemy mogli kupić również klasyczne pozycje od małopolskiego browaru jak Tenczynek Pils i Tenczynek Lager.
Nowa propozycja spod szyldu Za Ostatni Grosz to reakcja na bardzo dobre wyniki sprzedaży poprzednich wersji piwa – Lagera i Malinowego.
– Wygląda na to, że Polacy pokochali tę markę. Bardzo nas cieszy fakt, że piwo z segmentu premium spotkało się z tak pozytywnym odbiorem szerokiej grupy konsumentów. To dobra prognoza dla naszego browaru, w którym mocno stawiamy właśnie na jakość – powiedział Przemysław Bobrowicz, dyrektor marketingu Browaru Tenczynek.
Zgodnie z zapowiedziami nowe piwo swoim charakterem ma znacznie różnić się od poprzednich piw Za Ostatni Grosz.
– Tym razem postawiliśmy na piwo Ciemne, o zawartości alkoholu na poziomie 4,2%. W smaku dominować będą nuty smakowe podobne do piw w stylu Marcowego, ale nie zabraknie też mocnych ciasteczkowych oraz karmelowych akcentów – tak o nowej pozycji z Browaru Tenczynek wypowiedział się jego prezes Zbigniew Borowy. Współpraca z marką Za Ostatni Grosz była niewątpliwym strzałem w dziesiątkę. Oprócz poszerzania portfela piw planujemy również zwiększenie wolumenu wyprodukowanego piwa. - podsumował prezes Browaru. Zbigniew Borowy nie ukrywa, że małopolski Tenczynek staje obecnie przed sporym wyzwaniem. – Przede wszystkim stawiamy teraz na rozbudowę i rozwój mocy produkcyjnych browaru, które sprostają rosnącej liczbie zamówień spływających z rynku.
Piwo Za Ostatni Grosz Ciemne oraz Tenczynek Pils i Tenczynek Lager dostępne są już w sprzedaży w Biedronkach na terenie całego kraju.
Komentarze