Partner serwisu
09 września 2019

PepsiCo przedstawia nową witrynę internetową w Polsce – nowoczesną, wygodną w nawigacji i pełną ciekawych informacji

Kategoria: Aktualności

Właśnie dzisiaj, PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowa odsłona portalu, przygotowana w technologii RWD, dostępna jest pod adresem www.pepsicopoland.com.

PepsiCo przedstawia nową witrynę internetową w Polsce – nowoczesną, wygodną w nawigacji i pełną ciekawych informacji

Nowy portal jednej z wiodących światowych firm spożywczych na świecie zawiera informacje o działalności firmy, ofercie produktowej, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowe sekcje w portalu to „Nasza historia” – opisująca kluczowe wydarzenia w historii firmy, zarówno w Polsce jak i na świecie; „Nasze marki” – przedstawiająca opis szerokiego portfolio marek w naszym kraju oraz „Nasze opowieści”, gdzie dzielimy się aktualnymi inicjatywami PepsiCo w różnych dziedzinach.

– Bardzo cieszymy się z uruchomienia nowego portalu i mamy nadzieję, że użytkownikom w Polsce spodoba się nasza nowa strona internetowa. PepsiCo znane jest z innowacyjnych produktów oraz prospołecznego i proekologicznego podejścia do swojej działalności – nowa witryna jest tego odzwierciedleniem. Polska jest także pierwszym krajem Unii Europejskiej, a drugim na świecie w którym wdrożony został nowy projekt wizualny- strony, co potwierdza znaczenie naszego rynku dla PepsiCo – powiedział Julian Krzyżanowski, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w PepsiCo Polska. –Z ciekawych funkcji technicznych portalu warto wymienić połączenie API z mediami społecznościowymi, co ułatwi udostępnianie informacji, a także zastosowanie technologii responsywnej RWD, która sprawdzi się podczas korzystania z witryny na różnorodnych urządzeniach mobilnych. – dodał Julian Krzyżanowski.

Z punktu widzenia dziennikarzy poszukujących informacji i materiałów, atrakcyjnym elementem nowej wersji strony jest sekcja poświęcona mediom, w której przedstawiciele branży znajdą wszystkie komunikaty prasowe wraz ze stosownymi materiałami graficznymi w wersji do pobrania. Dodatkowa sekcja opisująca przedstawicieli lokalnego kierownictwa firmy wraz z biogramami i zdjęciami do pobrania ułatwi dziennikarzom opracowanie materiałów związanych z działalnością PepsiCo w Polsce.

źródło: informacja prasowa
Tagi: PepsiCo, Pepsi
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ