„Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D
„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o witaminę D.
Między 3 a 29 lutego oglądając programy wszystkich stacji telewizyjnych, widzowie będą mogli zobaczyć 8-sekundowy spot sponsorski marki Herbapol, który jest kontynuacją działającej od połowy maja 2019 roku kampanii reklamowej.
Na ekranach telewizorów polski producent przedstawia syropy z witaminą D jako rozwiązanie skierowane nie tylko do dorosłych, którzy chcą uzupełnić niedobór witaminy D w diecie, ale również do dzieci, którym syropy po prostu smakują.
Krótki spot pojawia się przed rozpoczęciem filmów, seriali i programów, których sponsorem jest „Herbapol-Lublin” S.A, a także po ich zakończeniu. Reklama emitowana jest we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych przez cały miesiąc.
Kreacją i produkcją spotu reklamowego zajęło się Studio Filmowo OTO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Komentarze