Partner serwisu
06 maja 2020

Milka rozszerza portfolio o nowe produkty dedykowane dzieciom

Kategoria: Aktualności

Milka kontynuuje dywersyfikację swojego portfolio wprowadzając na rynek nowe produkty dla dzieci. Wszystkie zostały stworzone z najdelikatniejszej w smaku czekolady Milka powstałej w 100 % z mleka alpejskiego. Oferta Milka dla dzieci obejmuje pięć produktów: okrągłe czekoladki z zabawkami do kolekcjonowania – Milka Secret Box, tabliczkę Milka Milki Moo, czekoladowe batoniki Milka Moo w dwóch wariantach smakowych i okrągłe czekoladki – Milka Twists. Słodycze w szerokiej dystrybucji będą dostępne w maju.

 

Milka rozszerza portfolio o nowe produkty dedykowane dzieciom

Produkty Milka dla dzieci zabawnymi kształtami i różnorodnością wariantów pobudzą wyobraźnię i będą świetnym sposobem na radosne, pełne słodkości chwile w gronie najbliższych.
Produktem flagowym nowej linii jest Milka Secret Box. To skrzynia pełna skarbów łącząca w sobie najdelikatniejszą w smaku czekoladę Milka i zabawki do kolekcjonowania. Z jednej strony znajdują się pyszne czekoladowe monety wyprodukowane w 100 % z mleka alpejskiego, z drugiej zaś skarby w postaci zabawek. Tabliczka Milka Milki Moo to osiem pojedynczo zapakowanych batoników z grafikami wesołych krówek. Każdy batonik stanowi połączenie najdelikatniejszej w smaku czekolady Milka i kremowego, mlecznego nadzienia, które rozpływa się w ustach. Milka Moo to czekoladowe batoniki w kształcie uroczych krówek dostępne w dwóch wariantach – z mleczno-malinowym oraz mleczno-karmelowym nadzieniem. Ostatni z produktów to Milka Twists – okrągłe, zakręcone czekoladki powstałe z połączenia mlecznej i białej czekolady Milka.


„Produkty z nowej linii są odpowiedzią zarówno na potrzeby rodziców, jak i dzieci. Dorośli z pewnością zwrócą uwagę na wysoką jakość składników, takich jak delikatna alpejska czekolada, oraz indywidualnie pakowane porcje, z których każda ma poniżej 100 kcal. Z kolei młodsi, będą zachwyceni nowymi wariantami i teksturami czekoladek, ich pysznym smakiem oraz zabawnymi kształtami” – mówi Natalia Krupa, Brand Manager Milka First Taste & New Projects.


Wszystkie z pięciu produktów dostępne są już m.in w sieci sklepów Żabka, Carrefour, Tesco, Polomarket oraz sklepach kanału tradycyjnego. Do szerokiej dystrybucji trafią w maju.
Uzupełnieniem komunikacji będzie dedykowana podstrona, na którą kierować będzie QR kod, znajdujący się wewnątrz opakowania Milka Secret Box. Konsumenci znajdą na niej opisy zabawek, a także inspiracje do wspólnej zabawy rodziców z dziećmi.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ