Partner serwisu

Umiarkowanie dobry rok

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

Od 2012 roku zauważalna jest zmiana trendu na rynku soków, nektarów i napojów, który po dużych spadkach w latach 2008-2011 ustabilizował się. Zakładamy jego dalszy wzrost, czemu sprzyjać będą innowacje produktowe i opakowaniowe. Rynek mrożonek rośnie cały czas, choć wzrost ten generowany jest jedynie przez kanał dyskontowy.

Umiarkowanie dobry rok

Jako firma systematycznie pracujemy nad zwiększeniem udziałów rynkowych w obu kategoriach, wzrostem sprzedaży i utrzymaniem tego trendu. Myślimy nad innowacjami, wprowadzamy nowe produkty. Marka Hortex wspierana jest licznymi intensywnymi działaniami reklamowymi oraz promocyjnymi, jako lider kategorii edukujemy konsumentów na temat zalet mrożonych warzyw i owoców. W 2013 roku, oprócz nowych smaków soków i napojów, wprowadziliśmy także napoje w opakowaniach aPET 0,5 l i 1,75 l. W mrożonkach, poza nowymi mieszankami, po raz pierwszy wdrożyliśmy limitowaną ofertę.

 

 

Cały artykuł – w numerze 4/2013 magazynu "Agro Przemysł" zamów prenumeratę (papierową bądź elektroniczną)

 Jak zamówić prenumeratę czasopisma drukowaną/elektroniczną
 

 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ