25-lecie marki Łaciate – kampania jubileuszowa w kilku odsłonach
W 1995 roku SM Mlekpol jako pierwsza w Polsce, wprowadziła do sprzedaży mleko UHT, pod nazwą Łaciate. Przez lata towarzyszyło konsumentom, stając się marką rozpoznawalną, cenioną i pozytywnie odbieraną. Marka już od 25 lat nieustannie rozwija się, aby sprostać potrzebom konsumentów. Z tej okazji Łaciate przygotowało działania reklamowe i marketingowe, które w tym roku sukcesywnie realizuje.
Jubileuszowa kampania jest pełna humoru, bo marka Łaciate jest lubiana i budząca pozytywne skojarzenia. Jej celem było przekazanie najważniejszych wyznawanych przez nią wartości, takich jak – bliskość domu, natury, swojskość i naturalne pochodzenie.
W działaniach reklamowych, które rozpoczęto w marcu, nawiązano do znanej już konsumentom historii o krowie Łaciatej i jej przyjaźni z bocianem. Przeprowadzono działania nie tylko w mediach – telewizji, prasie i Internecie, ale także na nośnikach zewnętrznych oraz szeroko zasięgowe działania digitalowe.
Już na początku roku na sklepowych półkach pojawiły się jubileuszowe opakowania z logo 25-lecia. W kolejnej odsłonie zastąpiła je również limitowana edycja ze specjalnie przygotowanymi na tę okazję, dziesięcioma ilustracjami rysownika Andrzeja Mleczki, który trafnie skomentował rzeczywistość, podkreślił cechy produktu, takie jak jakość i naturalność, a także w zabawny sposób zaprezentował codzienne scenki z życia krów Łaciatego.
W ostatnim etapie kampanii marka przygotowała dla swoich odbiorców niespodziankę. Wielką loterię konsumencką „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”, w której do wygrania jest między innymi 25 kart podarunkowych o wartości 10 000 zł na wyposażenie kuchni. By wziąć w niej udział, należy jedynie kupić promocyjny karton mleka, zachować paragon i kod z opakowania. Następnie zarejestrować go na stronie www.laciate.pl. Zgłos