Partner serwisu
10 listopada 2020

Nowe wielowymiarowe smaki Żołądkowej Gorzkiej – Delicja i Orientalna

Kategoria: Aktualności

Portfolio Żołądkowej Gorzkiej poszerzyło się o kolejne dwie, kuszące propozycje smakowe. Oba warianty wyróżniają się wielowymiarowym, a jednocześnie zaskakująco lekkim smakiem. Żołądkowa Gorzka Delicja to zachwycająca kompozycja wytrawnej Wiśni i Gorzkiej Czekolady, a Żołądkowa Gorzka Orientalna – Maliny i Orientalnych przypraw.

Nowe wielowymiarowe smaki Żołądkowej Gorzkiej – Delicja i Orientalna

Kunsztowne połączenia
Nowe warianty Żołądkowej Gorzkiej z portfolio Stock Polska to połączenia smakowe, obok których nie sposób przejść obojętnie. Ich wyjątkowość wynika z tradycyjnego procesu maceracji gorzkich pomarańczy z karmelem oraz naturalnych składników najwyższej jakości. Żołądkowa Gorzka Delicja zachwyca połączeniem wytrawnej Wiśni z Gorzką Czekoladą, a Żołądkowa Gorzka Orientalna – tradycyjnej Maliny z dodatkiem Orientalnych przypraw – cynamonu i goździków. To trunki, które pobudzą zmysły wielowymiarowym, wyszukanym smakiem, jednocześnie zaskakując lekkością. Dzięki temu będą doskonałą propozycją podczas jesiennych czy zimowych wieczorów, i nie tylko.

– Regularnie obserwujemy zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów i dostosowujemy naszą ofertę do ich oczekiwań. Rynek alkoholi kolorowych dynamicznie rośnie, a wraz z nim poszerza się portfolio Żołądkowej Gorzkiej. To marka, którą cechują naturalne składniki najwyższej jakości oraz charakterystyczny smak, uzyskiwany dzięki procesowi maceracji dzikich, gorzkich pomarańczy. Dwa nowe warianty – Delicja i Orientalna – wyróżniają się wielowymiarowością smaku, a jednocześnie przyjemną lekkością. Mamy nadzieję, że zostaną przyjęte przez konsumentów co najmniej tak samo dobrze, jak inne nowości, które wprowadziliśmy w ostatnich miesiącach – mówi Monika Lipiec, Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.

Smaki, które działają na zmysły

Żołądkowa Gorzka Delicja i Żołądkowa Gorzka Orientalna idealnie adresują obecne oczekiwania konsumentów względem alkoholi kolorowych. Te nietuzinkowe połączenia z jednej strony charakteryzują się głębokim, wielowymiarowym smakiem, a z drugiej unikalną lekkością. To sprawia, że są niezwykle uniwersalnymi trunkami, które bez wątpienia podbiją serca i podniebienia konsumentów.
Oba nowe warianty Żołądkowej Gorzkiej są dostępne w formatach 500 ml, 200 ml oraz 90 ml. Warianty 500 ml i 200 ml pojawią się również w atrakcyjnych, limitowanych edycjach butelki.
Za działania PR Żołądkowej Gorzkiej odpowiada agencja Publicis Consultants, obsługą strategiczną
i kreacyjną zajmuje się Havas Engage Warsaw. Sprzedaż będzie również wspierana publikacjami w prasie handlowej, materiałami POS oraz specjalnymi ekspozycjami w punktach sprzedaży detalicznej.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ