Partner serwisu
07 grudnia 2020

POLSKI KARP NA WIGILIJNYM STOLE – ŚWIĄTECZNA OFERTA LIDL POLSKA

Kategoria: Aktualności

Potrawy z karpia wpisują się w naszą wieloletnią tradycję oraz są niemal obowiązkową pozycją w świątecznym menu. Przed świętami, jak co roku, w sklepach Lidl Polska znajdziemy świeżego, polskiego karpia. Podążając za hasłem „uwolnij wannę na święta”, w ofercie pojawi się on jedynie w oprawionej formie – w płatach i filetach.

POLSKI KARP NA WIGILIJNYM STOLE  – ŚWIĄTECZNA OFERTA LIDL POLSKA

Karp na wigilijnej kolacji to wieloletnia tradycja. Dla wielu z nas jest to nierozerwalny symbol świąt. Na naszych stołach gości on w różnych odsłonach – pieczony, smażony, w panierce czy w galarecie. Ważne jednak, by był on wysokiej jakości. Lidl dostarcza do sklepów świeżego karpia ze sprawdzonych, polskich łowisk. W tegorocznej ofercie znajdziemy polskiego, świeżego karpia w płatach ze skórą w cenie 2,99 zł/ 100 g, a już od 7 grudnia pojawi się także nacinany filet z polskiego, świeżego karpia ze skórą w cenie 3,69 zł/ 100 g. Co ważne, ryby sprzedawane są jedynie w oprawionej postaci, zgodnie z głoszonym przez sieć hasłem „uwolnij wannę na święta”.


Uwolnij wannę na święta
Lidl Polska od początku swojej działalności nie sprzedawał żywego karpia, kierując się względami humanitarnymi i dobrostanem zwierząt. Dlatego co roku zachęca swoich klientów do „uwolnienia wanny na święta” i zakupu oprawionego świeżego karpia w płatach. Takie rozwiązanie pozwala na otrzymanie gotowej do obróbki termicznej ryby, oprawianej w warunkach produkcji, z zachowaniem zasad humanitarnych.


„Karp to symbol świąt. Gości na większości polskich stołów. W okresie okołoświątecznym do naszych sklepów dostarczamy tylko świeżego karpia w płatach. Kierujemy się dobrostanem zwierząt i współpracujemy wyłącznie z polskimi producentami, którzy dają nam gwarancję humanitarnego traktowania ryb. Przez cały okres poprzedzający Wigilię dostarczamy świeże, niemrożone płaty karpi do sklepów w całym kraju i przygotowujemy kolejne promocje dla naszych klientów” – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.


Wiele kulinarnych inspiracji i nowoczesnego podejścia do tradycyjnych potraw świątecznych znajdziemy na stronie Kuchnialidla.pl

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ