Partner serwisu
31 sierpnia 2021

Zapisy na akcje Brewery Hills SA ruszają 1 września

Kategoria: Aktualności

Brewery Hills SA – nowofalowy browar rzemieślniczy z Wrocławia – przedstawił szczegóły emisji crowdfundingowej. Spółka chce pozyskać blisko milion złotych na zwiększenie produkcji, rozwój sprzedaży, kampanie promocyjne oraz uwarzenie nowych piw. Emisja wspierana przez Crowdway rusza w środę 1 września 2021. Na przełomie września i października kolejne piwa Brewery Hills pojawią się na półkach sieci LIDL.

Zapisy na akcje Brewery Hills SA ruszają 1 września

Cele emisji crowdfundingowej
W ramach crowdfundingu udziałowego Brewery Hills SA wyemituje akcje na kwotę 999 999 zł. Na stronie emisji promowanej przez Crowdway udostępniono dokument informacyjny ze szczegółami oferty dla inwestorów.


Pozyskane na drodze finansowania społecznościowego środki spółka chce przeznaczyć na skalowanie biznesu (600 000 zł), stworzenie działu handlowego (200 000 zł), budowanie rozpoznawalności marki (200 000 zł) oraz wprowadzenie na rynek nowej gamy piw (99 999 zł), w tym tzw. barrel aged, leżakowanych w beczkach po mocnych trunkach, czy piw “dzikich”.


Nasze piwa od zawsze tworzymy z myślą o społeczności miłośników kraftu i kunsztu piwowarskiego: smakoszy, poszukiwaczy piwnych inspiracji, osób z wysublimowanym gustem, którym nieobojętne są detale, takie jak nasze etykiety, dbających również o środowisko. Dobrze czujemy się w tej społeczności, współtworząc ją i odpowiadając na jej potrzeby. Zdecydowaliśmy więc, że razem z nią chcemy rosnąć, stąd pomysł na crowdfunding. Wierzymy, że wiele osób zechce dołączyć do grona naszych akcjonariuszy, by wspólnie budować wyjątkową markę – powiedział Marcin Olszewski, Prezes Zarządu Brewery Hills SA.


Do 2023 roku Brewery Hills rozważa budowę własnego browaru, aby zredukować koszty warzenia kontraktowego, jeszcze lepiej kontrolować jakość i zwiększyć moce produkcyjne. Na przełomie 2022 i 2023 spółka chciałaby pojawić się na rynku NewConnect.
Na przełomie września i października do sieci LIDL - po udanej lipcowej kampanii in-out - trafią kolejne piwa spółki. Okresowo lub w stałej ofercie piwa pod marką Brewery Hills są dostępne także w sieciach Carrefour, Auchan, Leclerc, SPAR, Duży Ben i Al Capone.


Wyniki finansowe Brewery Hills
W 2020 r. sprzedano 200 000 piw wyprodukowanych przez Brewery Hills SA. W ośmiu zakończonych miesiącach 2021 r. spółka wygenerowała sprzedaż powyżej 620 000 zł, z czego aż 215 000 zł w sierpniu.
Rok 2020 spółka zamknęła z przychodami powyżej 1 mln zł. Wg prognoz przygotowanych przez Brewery Hills SA, rok 2021 ma przynieść niemal dwukrotny wzrost. W roku 2024 spółka szacuje osiągnięcie przychodów na poziomie 8,5 mln zł i 992 tys. zł zysku netto.

Piwowarzy z misją i wsparciem inwestora
Zarząd spółki tworzą piwowarzy z wieloletnim doświadczeniem i pasją: Marcin Olszewski, twórca sukcesu Doctor Brew, zaangażowany w polską rewolucji piwną od jej zarania oraz Kasia Puchała, jedna z niewielu kobiet-browarników w kraju, odpowiadająca za rozwój sprzedaży oraz design oryginalnych etykiet piw Brewery Hills. Jako absolwentka malarstwa ASP tworzy na nich grafiki nawiązujące do historii piwnej rewolucji USA lat 1960-1990.


W 2019 roku w Brewery Hills zainwestował fundusz private equity Torro Investment, za którym stoją uznani wrocławscy przedsiębiorcy Tomasz Maślanka i Przemysław Weremczuk. Fundusz obecnie posiada w portfelu udziały kilkunastu przedsiębiorstw z różnych branż o łącznej kapitalizacji przekraczającej 100 mln PLN. W Brewery Hills pełni rolę wiodącego inwestora, wspierając spółkę finansowo, ale także pełniąc funkcję kontrolną.


Dotychczas Brewery Hills wyprodukowało 23 rodzaje piwa w puszkach. Są one jednym z wyróżników marki na rynku. W trosce o środowisko i walory smakowe spółka oferuje piwa wyłącznie w nielakierowanych aluminiowych puszkach z etykietami z ekologicznego papieru. Brewery Hills jest prekursorem tego typu opakowań w polskim krafcie. Ma misję ograniczenia liczby trudnych w recyklingu bezzwrotnych szklanych butelek.


Piwa Brewery Hills, oprócz sieci handlowych i specjalistycznych sklepów z piwem rzemieślniczym, są dostępne także w lokalu patronackim Pod Latarniami, znajdującym się przy wrocławskim rynku. Spółka wspierała inicjatywy sportowe, w tym PKO Maraton Wrocławski czy Maraton Chojnik.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ