Okocim wznosi toast za wojowników
Pod koniec maja marka Okocim Jasne Pełne, z portfela Carlsberg Polska, startuje z ogólnopolską kampanią reklamową. Głównym elementem kampanii jest nowy 30-sekundowy spot pt. „Toast”.
Nowa reklama jest rozwinięciem strategii marki wybranej w 2013 roku. Spot prezentuje prawdziwych mężczyzn, ludzi z charakterem. Są wśród nich dawni wojownicy oraz współcześni bohaterowie – sportowcy, których na przestrzeni wieków łączą wspólne wartości. Okocim wznosi toast za to, że nie boją się podejmować wyzwań, nie poddają się i mimo przeciwności i trudów dążą do wyznaczonego celu. Dynamiczny charakter spotu podkreśla ścieżka dźwiękowa, którą jest jeden z największych hitów zespołu Metallica - piosenka „Enter Sandman”.
Kampania telewizyjna ma charakter ogólnopolski i pojawi się w kluczowych stacjach . Marka będzie również obecna w Internecie dzięki współpracy z portalami internetowymi oraz aktywnościom na profilu marki na Facebooku.
Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, film reklamowy wyprodukował Film Delikatesy, a z a zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.
OKOCIM to marka z największymi tradycjami w portfelu Carlsberg Polska. Browar Okocim w Brzesku powstał w 1845 roku i w 2015 roku będzie obchodzić 170 rocznicę istnienia. Obecnie pod parasolem marki OKOCIM znajdują się trzy warianty piwa: OKOCIM Jasne Pełne, OKOCIM Mocne oraz połączenie piwa i lemoniady – OKOCIM Radler.
Źródło: Carlsberg Polska