Łomżing w stroju służbowym? Tak, ale jedynie po pracy.
Czy łomżing można uprawiać w stroju służbowym? Na to pytanie odpowiedzi udziela najnowszy spot piwa Łomża, który właśnie trafił do telewizji.

W przededniu sezonu urlopowego Łomża odpowiada na nurtujące Polaków pytania. Kilkanaście dni temu za pośrednictwem emitowanego w stacjach telewizyjnych filmu reklamowego wyjaśniała różnice pomiędzy zwykłym spacerem a łomżingiem. Teraz, poprzez nowy spot, odpowiada na kolejne ważne pytanie: czy popularny w całej Polsce łomżing można uprawiać w strojach służbowych.
Za kreację najnowszej reklamy telewizyjnej marki Łomża odpowiada agencja PZL, a zakupem i planowaniem mediów w ramach całej kampanii zajął się dom mediowy MediaCom. Spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.
Źródło: ŁubuDubu PR