Rajska Cytrusówka - nowość o podwójnym cytrynowym smaku
Rajska Cytrusówka – wyróżniona tytułem Najlepszej Innowacji 2020r. – powiększa swoją ofertę o kolejny innowacyjny wariant. Nowa odsłona Rajskiej Cytrusówki – Rajska Cytryna, to podwójny cytrynowy smak.
Sekretem wyjątkowości Rajskiej Cytryny jest połączenie dwóch odmian cytryn: kwaśnej i słodkiej, które gwarantuje doskonały balans smaku. Początkowa kwaskowatość, przechodzi w słodki finisz. Zaś słoneczna barwa oraz naturalna mętność Rajskiej Cytryny, przywodzi na myśl sok ze świeżo wyciskanych cytryn. To podwójnie cytrynowy i orzeźwiający smak.
Alkohole smakowe są coraz ważniejszym segmentem rynku. Konsumenci chętnie wybierają orzeźwiające produkty o owocowych smakach. W tej kategorii coraz większym zainteresowaniem cieszą się smaki cytrusowe i egzotyczne. Dlatego też, wychodząc naprzeciw rynkowym trendom, Rajska Cytrusówka rozszerza swoje portfolio o kolejny smak.
Rajska Cytryna powstała w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy sięgają po to co znane i lubiane, ale oczekują nowoczesnego wydania. Nowy wariant to klasyka w rajskiej odsłonie, która bazuje na składnikach wysokiej jakości i zaskakującym połączeniu dwóch odmian cytryn – kwaśnej i słodkiej. Ich odpowiednie zbalansowanie tworzy orzeźwiający i przyjemny smak – mówi Klaudia Struniawska, Junior Brand Manager Rajskiej Cytrusówki.
Wprowadzeniu do sprzedaży nowego wariantu Rajskiej Cytrusówki towarzyszy mocne wsparcie komunikacyjne zarówno w punktach sprzedaży, w postaci materiałów POS, jak również w postaci dodatkowych aktywności konsumenckich w kanale digital.
Jedną z aktywności, która wspiera wprowadzenie na rynek nowego smaku, jest długoterminowy, bo trwający aż 7 miesięcy konkurs konsumencki, który promowany jest pod hasłem - „Wygraj Rajskie Wakacje”.
Zdecydowaliśmy się na powtórzenie aktywacji, która była ogromnym sukcesem marki w roku 2021. Konsumenci popisali się wtedy niesamowitą kreatywnością, tym samym utwierdzając nas w przekonaniu, że „rajskie” wartości marki są im bliskie oraz że są spragnieni rajskich wakacji. W odpowiedzi na te potrzeby, oferujemy w tym roku atrakcyjne nagrody w postaci biletów do największego parku wodnego w Europie - Suntago oraz voucherów o wartości 10 000zł do biura turystycznego wakacje.pl – mówi Dominika Piwek, Specjalistka ds. marketingu marki Rajska Cytrusówka.
Cytrusówka Rajska Cytryna dostępna jest od kwietnia w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego. Rajską nowość można nabyć w butelkach o pojemności 100, 200 i 500ml. Rekomendowana cena Rajskiej Cytryny w kanale sprzedaży tradycyjnej to 6,99 zł za 100ml, 13,99zł za 200ml i 25,99 zł za 500ml.
Komentarze