Partner serwisu
25 lipca 2022

Saska ze srebrem na arenie międzynarodowej i kolejnymi nowościami smakowymi

Kategoria: Aktualności

Marka Saska z portfolio Stock Polska ma wiele powodów do dumy. W ostatnim czasie została doceniona zyskując srebro w międzynarodowym konkursie San Francisco World Spirits Competition. Nagrodę za wyjątkowy design opakowania jej czystego wariantu – Saskiej Czystej, przyznali eksperci w branży. To jednak nie wszystko. Marka wprowadziła również dwie nowości – Kawę z Czekoladą i Kawę z Pomarańczą, które rozwijają kawowe portfolio marki. Produkty są już dostępne w sklepach.

Saska ze srebrem na arenie międzynarodowej i kolejnymi nowościami smakowymi

Srebro z San Francisco dla Saskiej
W 2021 roku Saska przeszła rebranding i cała linia produktowa zyskała nowy design opakowania. Etykieta charakteryzuje się teraz bogatym wzornictwem – oprócz ulepszonej ekspozycji logotypu, zyskała uszlachetnienia oraz detale, które pozwalają na estetyczną prezentację wariantu smakowego. Zmodyfikowana została też butelka, która niezmiennie wyróżnia się ciekawym kształtem, transparentną, białą barwą szkła, precyzyjnymi grawerami oraz eleganckim wykończeniem szyjki. Całość tworzy spójny design, który podkreśla wysoką jakość produktów marki, co docenili eksperci z San Francisco przyznając Saskiej Czystej srebrny medal w kategorii Packaging Design Competition. Konkurs jest organizowany od roku 2000 i pomaga markom wyróżnić się na rynku amerykańskim i międzynarodowym w branży alkoholowej.


Pobudzające smak nowości kawowe
Saska regularnie obserwuje zmieniające się preferencje konsumentów, by na bieżąco odpowiadać na ich oczekiwania. Od pewnego czasu widocznym trendem jest rosnąca popularność słodkich, deserowych smaków. Polacy lubią sobie dogadzać i kosztować codziennych przyjemności, dlatego teraz na rynku pojawiły się dwie nowości – Saska Kawa z Czekoladą i Saska Kawa z Pomarańczą. Pierwszy z wariantów to połączenie intensywnego smaku palonych ziaren z czekoladową słodkością, a drugi jest aksamitną propozycją wzbogaconą pomarańczową nutą. Oba produkty wyróżnia zbalansowana zawartość alkoholu 28% – doskonale sprawdzą się serwowane w kieliszku, w koktajlach, deserach i z pysznym dodatkami w trakcie spotkań towarzyskich. Na półce sklepowej są dostępne w wariantach 200 i 500 ml. Nowości rozszerzają ofertę kawową marki, dołączając do Saskiej Kawy z Nutą Brandy, czyli absolutnego hitu sprzedaży i produktu, który jest zdecydowanym liderem w segmencie alkoholi kawowych w Polsce.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ