Partner serwisu
02 sierpnia 2022

Opakowania piwa Żubr bez... żubra

Kategoria: Aktualności

1 sierpnia wystartowała czwarta edycja kampanii CSR marki Żubr Kompanii Piwowarskiej. Król puszczy ponownie znika z etykiet najpopularniejszego piwa w Polsce, by zwrócić uwagę na zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. Na opakowaniach zamiast ikonicznego żubra pojawią się wizerunki: rysia, niedźwiedzia, łosia i sóweczki.

Opakowania piwa Żubr bez... żubra

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo nawiązujący do kryzysu klimatycznego, w którym Żubr zaznacza, że problemy przyrody dotyczą każdego. Przedstawiono w nim puszczę zagrożoną pojawieniem się trąby powietrznej. Szczęście mają te zwierzęta, które spotkają na swojej drodze żubra - niezawodnego opiekuna. Mimo humorystycznego hasła: Kto nie trzyma się Żubra, ten trąba - przekaz kampanii ma wymiar edukacyjny. Kampania obejmuje opakowania piwa Żubr z wizerunkami zagrożonych gatunków, POSM oraz współpracę z wybranym lokalnymi sieciami handlowymi. Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji i mediach społecznościowych, a także z udziałem influencerów - przyjaciół Żubra.

Poprzednie edycje akcji „Żubr chroni zagrożone gatunki zwierząt” z ich wizerunkami na etykietach piwa, były bardzo dobrze przyjęte przez konsumentów – chętnie sięgali po limitowane opakowania.  

By jeszcze skuteczniej pomagać polskiej przyrodzie, marka Żubr powołała ponad dwa lata temu Fundusz Żubra. Jego celem jest edukacja społeczeństwa, ratowanie i ochrona dzikich zwierząt w najcenniejszych przyrodniczo rejonach Polski. Projekty Funduszu mają charakter długofalowy - tak jak współpraca z Białowieskim Parkiem Narodowym, ale Fundusz reaguje i pomaga także w nagłej potrzebie – tak jak w przypadku pożaru doliny Biebrzy.  

– Celem kampanii jest pogłębianie świadomości ekologicznej konsumentów i ochrona dzikiej przyrody, taka jest misja Funduszu Żubra od ponad dwóch lat. W tym roku, tak jak w latach poprzednich, przeznaczymy milion złotych na projekty, które przyczynią się do ratowania zagrożonych wyginięciem dzikich zwierząt – powiedziała Urszula Czerniawska-Kapeluch, senior brand manager Żubr.

W ramach kampanii i działalności Funduszu Żubra do końca roku planowane są cztery akcje we współpracy z organizacjami ekologicznymi. Fundusz będzie kontynuował współpracę z Instytutem Biologii Ssaków Polskiej Akademii Nauk, ale przy zupełnie nowym projekcie. Szczegółowe informacje będą dostępne na stronie: www.funduszzubra.pl.    

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - Platige Image, a udźwiękowieniem - Juice. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ