Herbapol-Lublin m profil na Tik Toku
Działając w zgodzie z najnowszymi trendami, Herbapol-Lublin S.A. rozpoczyna komunikację na Tik Toku. - Zależy nam na tym, by filmiki publikowane na naszym profilu były ciekawe, różnorodne i przyciągające uwagę użytkowników Tik Toka – mówi Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapol-Lublin S.A – Produkty marki Herbapol będą się tu pojawiać w nowej, a niekiedy zaskakującej roli.
Marka uruchomiła tam swój profil @herbapol_masztownaturze, na którym regularnie pojawiać się będą angażujące i przygotowane w lekkiej formie filmiki. Herbapol zapowiada systematyczny rozwój tego kanału komunikacji.
Herbapol i Social Media
Herbapol-Lublin S.A. obecny jest dzisiaj na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz LinkedIn. Co więcej, w wybranych mediach społecznościowych spółka prowadzi również profile swoich marek Big-Active oraz Polana. W tym momencie portfolio te zostało poszerzone o Tik Toka.
Herbapol-Lublin S.A. to firma, która niezwykle umiejętnie łączy tradycję z nowoczesnością, czerpiąc z nich to, co najlepsze –– podkreśla Anna Radowicka, . - Zawsze wychodzimy naprzeciw aktualnym trendom – zarówno w zakresie rozwoju asortymentu, ale i w innych obszarach działań, w tym również w komunikacji. Chcemy też być blisko naszych konsumentów, a wszystkie kanały Social Media dają nam możliwość szybkiego i interaktywnego kontaktu z nimi. Dlatego stale rozwijamy tu naszą obecność, a teraz rozpoczynamy również działania marki Herbapol na Tik Toku.
Materiały publikowane na profilu @herbapol_masztownaturze na Tik Toku wpisują się w specyfikę tego medium. Jak zaznacza Anna Radowicka, firma stawia tu na treści przyjemne w odbiorze i zaprezentowane w lekkiej, a przy tym angażującej formie.
Firma planuje intensywny rozwój nowego profilu.
Jestem przekonana, że dzięki obecności na Tik Toku będziemy mogli docierać z unikalnymi treściami do jeszcze szerszej i bardziej różnorodnej grupy odbiorców naszych produktów – podsumowuje Anna Radowicka.
Komentarze