Partner serwisu
25 listopada 2022

Żywiec startuje z zimową komunikacją

Kategoria: Aktualności

Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.

Idea tegorocznej przedświątecznej kampanii marki opiera się na słowie paczka, które można rozumieć wieloznacznie – jako grupę znajomych, czteropak piwa czy po prostu prezent. Hasła wykorzystujące tę wieloznaczność będą przewijały się przez wszystkie touchpointy: telewizję, digital, aktywację konkursową, opakowanie i komunikację BTL.


Na rynek trafiła właśnie limitowana zimowa edycja piwa Żywiec na butelkach lagera, lagera 0,0% oraz puszkach (shrink). Grafika opakowania opiera się na motywie „Ugly Christmas Sweater” – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry. Wzór ten był już dostępny w limitowanej wersji w ubiegłym roku, a teraz pojawia się w szerszej dystrybucji.


21 listopada wystartował także zimowy konkurs, w którym do wygrania są wyjątkowe zestawy od Pan Tu Nie Stał, zaprojektowane specjalnie dla marki Żywiec. Aby wziąć udział w aktywacji, należy kupić dowolny produkt marki Żywiec, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na pytanie „Czemu zimą raźniej z paczką znajomych?”. Konkurs potrwa dziesięć tygodni. Co tydzień do wygrania jest 100 zestawów składających się z czapki, szala i skarpetek.


– Grudzień to czas spotkań z rodziną i przyjaciółmi – mówi Ewa Stefanowicz, BTL Activation Manager marki Żywiec. – Żywiec chce w nich towarzyszyć Polakom. Nowe opakowanie przywodzi na myśl przyjemną przedświąteczną atmosferę, a cała nasza komunikacja podkreśla, jak ważna jest paczka znajomych, zwłaszcza w tym wyjątkowym okresie w roku – dodaje Stefanowicz.


Od 23 listopada br. w telewizji emitowana jest nowa kopia telewizyjna z udziałem browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. W reklamie po raz kolejny podkreślona została radość z przebywania razem i wspólnego spędzania wolnego czasu. Spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.


Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Projekt opakowań oraz aktywację konkursową przygotowała agencja Artegence.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ