CHERRISSIMO wybiera w przetargu agencję Ancymony. Ruszyła nowa kampania, której ambasadorką została Katarzyna Glinka
Wystartowała nowa kampania CHERRISSIMO pod hasłem „Daj się oczarować”, którą w wyniku wygranego przetargu przygotowała agencja Ancymony. Ambasadorką marki jest aktorka Katarzyna Glinka.

CHERRISSIMO to marka wyjątkowych pralin w delikatnej deserowej czekoladzie. Połączenie soczystej wiśni, zatopionej w intensywnym nadzieniu alkoholowym z dodatkiem naturalnego wiśniowego soku i okrytej czekoladą, to gwarancja niezapomnianej słodkiej przyjemności. Gwiazdą najnowszej kampanii „Daj się oczarować” została Katarzyna Glinka, aktorka teatralna i filmowa.
Każda kobieta zasługuje na słodką przyjemność. Tym razem CHERRISSIMO zabiera nas do wiśniowego sadu. Zanurzony w likierze i zamknięty w czekoladce owoc zainspirował nas do stworzenia nowego świata wizualnego marki CHERRISSIMO. Ambasadorka marki, Katarzyna Glinka, idealnie reprezentuje przekaz nowej kampanii. Cieszę się, że Klient zaufał i pozwolił nam zancymonić komunikację swojej marki
mówi Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka, Ancymony.
Połączenie odcieni różu i czerwieni daje efekt świeżości, i dodaje nowoczesności. Wyłamaliśmy się w ten sposób z kodów wizualnych kategorii. Zachowaliśmy klasę i elegancję, które są charakterystyczne dla CHERRISSIMO, jednocześnie rezygnując z dosłowności kompozycji i samej fotografii. Miałam przyjemność współpracować z marką w przeszłości i również się cieszę, że Klient zdecydował się zaprosić nas do przetargu. To była naprawdę fajna produkcja, zrealizowana głównie w gronie przezdolnych kobiet
dodaje Roksana Wantulok, art directorka w Ancymonach.
Agencja Ancymony odpowiada za dobór ambasadorki, koncept kreatywny, realizację sesji zdjęciowej i stworzenie key visuala. Autorką zdjęć jest Weronika Kosińska. Kampania obecna jest w OOH oraz mediach społecznościowych. Katarzyna Glinka wspiera kampanię także w swoich kanałach social media. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker.
Komentarze