Henkell Freixenet Polska stawia w sklepach walentynkowe ekspozycje
W sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska. To propozycje win szczególnie polecanych na dzień zakochanych. - Są zarówno idealnym prezentem, jak i dopełnieniem romantycznej kolacji - mówią przedstawiciele firmy.
Butelki z dedykowanej walentynkom edycji win Henkell Freixenet Polska - Mionetto i Freixenet - są ozdobione zawieszkami w kształcie serca. Umieszczono na nich specjalne dedykacje i ustawiano na nietypowych ekspozycjach - tzw. gigantach sercowych.
- Wyrażenie uczuć bywa trudne, dlatego proponujemy naszym konsumentom gotowe rozwiązania - tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. - Do wyboru jest kilka haseł: „Z uśmiechem od serca”, „Serce ty moje”, „Toast za miłość” czy „Jesteś serca biciem”. Wina, które rekomendujemy, są zarówno idealnym prezentem dla ukochanej osoby, jak i doskonałym dopełnieniem walentynkowego menu. Tego dnia mamy do czynienia z prawdziwym zakupowym szaleństwem. Często prezenty kupowane są w ostatniej chwili. My proponujemy naszym klientom już wyselekcjonowane produkty, nie muszą zatem tracić czasu na przeglądanie niezliczonej liczby sklepowych półek – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Walentynkowe zawieszki umieszczono na kilkunastu rodzajach win z portoflio Henkell Freixenet Polska – m.in. na winach spokojnych Freixenet: Italian Rose, Pinot Grigio, Chianti oraz na kolekcji premium win musujących Freixenet: Freixenet Prosecco oraz Freixenet Italian Rose. Życzenia znalazły się także na butelkach Mionetto Prosecco – ulubionego prosecco Polaków[1].
- Planując walentynkowe menu i szukając odpowiedniego wina, pamiętajmy o jednej zasadzie: tego dnia unikajmy win ciężkich, z wysoką zawartością tanin – podpowiada Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. - Wybierajmy wina lekkie, takie, które wprowadzą nas w dobry nastrój i pozwolą miło spędzić czas. Dość popularnym daniem tego dnia jest na przykład sushi. Nieocenione jest wtedy wino musujące. Zaopatrzmy się w butelkę dobrego, włoskiego prosecco czy hiszpańskiej cavy. To zawsze dobre rozwiązanie w walentynki. Z kolei talerz truskawek i słodkie wino musujące - asti, będą doskonałym deserem – mówi ekspert.
Mottem przewodnim firmy Henkell Freixenet Polska od lat jest hasło: „Celebrate life!”. Jak mówią przedstawiciele firmy, warto doceniać codzienność. - Każdy dzień może być chociażby okazją, aby wyrazić uczucia! Staramy się pomagać naszym konsumentom w celebrowaniu najdrobniejszych momentów życia. A ulubione wino nadaje się do tego najlepiej – podsumowuje Anna Pawłowska-Kruzińska.
Walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska gościć będą w sklepach aż do drugiej połowy marca.
__________________________________________________________________________________
Henkell Freixenet Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Henkell Freixenet - światowego lidera w kategorii win musujących*. Najważniejsze marki w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska to Freixenet (nr 1 na świecie*), Mionetto Prosecco (nr 1 w kategorii prosecco w Polsce**), Gin Lubuski (nr 1 na rynku ginu w Polsce***). Producent Likierów Dalkowski, Nalewki Babuni i Ziołowego Aperitifu Totino. Firma posiada bogate zaplecze technologiczne i produkcyjne, z którego potencjału korzysta wiele firm siostrzanych. Henkell Freixenet Polska jest ważnym eksporterem swoich produktów do wielu krajów Europy, Azji, Ameryki, i Afryki, a także importerem i dystrybutorem najlepszych win z całego świata.
*Wg IWSR 2022 wina musujące bez szampanów, wartość sprzedaży **Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wartościowa w okresie II 2021 - I 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco ***Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresie II 2021 - I 2022, w kategorii: Gin
[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż ilościowa MAT APRIL 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco
Komentarze